UA-50457385-1

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Rolling Ball Machines


Ο ρε μάγκα μου Spacewarp Desktop άρτια αφιχθείς εκ Ιαπωνίας!!! Ο ρε γλέντια!!!




Αμάν Παναγία μου τι είναι αυτό?




Α!!! Ευτυχώς έχει οδηγίες.




Οι οποίες είναι όλες στα ιαπωνικά!!! Βλαμμένοι σοβινιστές κοντοστούπηδες, χάθηκε να βάζατε έστω και μια λέξη στα Αγγλικά? 




Ανελκιστήρ σε πρώτο φόντο και γνωστός άγνωστος για Back round.




Χαρακτηριστικός συμμορίτης του Ανατολικού Λος Άντζελες και τα τατουάζ του. Πρόκειται για Original Gangster των Bloods!!! 




Αρχίζει το κινέζικο βασανιστήριο (ιαπωνικό καλύτερα) και τα καλικαντζαράκια το διασκεδάζουν!!! 




Αυτό μάλλον πάει εκεί!!!




Μετά από δυο ώρες κατάλαβα ότι δεν πήγαινε εκεί. 




Γ***το, Γ***το, Γ***το, τι μ***κάς ήμουν και το αγόρασα, δεν σκεφτόμουν τίποτα ο στρόντζος, άντε να το τελειώσω σήμερα!!!! 




ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!! 




ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!! 




It’s alive master!!!




Ουπς να και η μπάλα μέσα στην εικόνα.




ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!! 




Υπέροχο και μου πήρε μόνο 7,5 ώρες για να το κάνω. 




ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!! 




Το τέλειο δώρο για κάθε πιτσιρίκι θα το αγαπήσει τρελά.




Ο πατέρας του αντιθέτως θα το μισήσει θανάσιμα (και το παιχνίδι και το πιτσιρίκι).




Μετά από ένα ολόκληρο τέταρτο!!! Το ενδιαφέρον τους τέλευσε. Χα χα χα. Τώρα είναι μόνο του θείου!!! Δικό μου, δικό μου, δικό μου. 




Μαγεία Technoballs 920 !!! 




Αποτελείται μόνο από 920 κομμάτια!!! 



Συναρμολόγηση πανεύκολη!!! 




Μου πήρε μόνο τρεις μέρες και χιλιάδες βρισιές και δάκρυα (δάκρυα(?) ναι ρε δάκρυα) 




Αλλά μπερεκέτι, κάθεται περήφανα στο ράφι και μαζεύει σκόνη.




Διπλοί μηχανισμοί ανύψωσης που φροντίζουν να δίνουν την ψευδαίσθηση της αεικίνητης κίνησης, καθώς μετατρέπεται η δυναμική ενέργεια σε κινητική. 




Μέχρι να τελειοποιήσω τις ράγες για να είναι λειτουργικές μου ήρθε να το πετάξω στον τοίχο κανα εκατό φορές, ας είναι καλά ο Δημητράκης που για τρεις μέρες ήταν δίπλα μου, για να δει τον θείο που μπορεί να φτιάχνει τα πάντα!!! 




Δουλεύει περίφημα μερικές φορές και για ένα δεκάλεπτο χωρίς το παραμικρό πρόβλημα!!! 




Μα καλά ποιος είμαι? Ο Μπόμπ ο Μάστοράς? 




Τι λέει πρόλαβε να δει κανένας την μπάλα? χα χα χα.




Σεμεδάκι όμως ΑΑ!!! 




Το ράφι που λέγαμε πριν!!! Και να μην λέτε ότι δεν είμαι οικολόγος, κοιτά λάμπες οικολογικές, και τα πουκάμισα από κάνναβη και αυτά. Αν μας τελεύσει ποτέ το χόρτο αυτά θα καπνίζουμε. 





Συμβουλή προς πατεράδες: μην κάνετε το αστείο να το αγοράσετε, θα το μετανιώσετε, στάνταρ. Δεν είναι και εύκολο να γίνεις παιδοκτόνος, μονό ο Ηρώδης μπόρεσε και την γλύτωσε την φυλακή!!! 




Λάζαρος Μότσανος

ΣΟΧΟΣ 11/1/2010








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου