UA-50457385-1

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Προσοχή, εκτελούνται έργα!


Ουδέν κακόν αμιγές καλού, δυστυχώς όμως ισχύει και το αντίθετο Ουδέν καλό αμιγές κακού. 

Ένας δύο κτηνοτρόφοι παραπονιούνται τελείως δικαιολογημένα για την άθλια κατάσταση του δρόμου που οδηγεί στα μαντριά τους, ο δήμαρχος τους ακούει λέει ευκαιρία για ψήφους, αρπάζει το συμβεβλημένο συνεργείο του δήμου και λέει πάνε κάνε το δρόμο σε αυτούς τους κάγκουρούς μπας και αρπάξουμε κανένα ψηφουλάκι, ο Γκρεινταρτζής λέει ωραία καιρός να βγάλουμε επιτέλους κανένα φραγκάκι και πάει και ισοπεδώνει τον δρόμο. 

Ο κτηνοτρόφος μπορεί να πάει εύκολα πλέων στο μαντρί του, ο οποίος θα θυμηθεί τον "δικό του" δήμαρχο στις εκλογές, ο ποίος θα συνεχίζει να πληρώνει τα παιδιά που συνεργάζεται μαζί τους. 

Όλα καλά ε? 

Όλοι κερδισμένοι ε? 

Καλό για όλους χωρίς να φάει κανείς την φόλα!  

Αμ δε! Δεν δουλεύουν έτσι τα πράγματα! 


Εκεί πίσω πίσω βλέπετε κάτι?

Ναιιιιι!!!

Είναι το μελισσοκομείο μου, εσείς το είδατε από το επίπεδο του δρόμου ο Μ@λάκας ο Γκρεινταρτζής που είναι 2 μέτρα πάνω από το επίπεδο του δρόμου δεν το είδε!!!

Μου άνοιξε ένα όρυγμα μισού μέτρου! Έχω Τζιπ αλλά δεν έχω τεθωρακισμένο όχημα μεταφοράς προσωπικού με ερπύστριες Μ113. Ωραία μου το έκλεισε το σπίτι, για επιθεώρηση πήγα, να βρω λύση πως θα το ξεπεράσω αυτό το εμπόδιο βρέθηκα. Το τζιπ δεν περνούσε με τίποτα (μια φορά την πάτησα να βρει κάτω το τζιπ και να κολλήσω ξανά δεν την πατάω).

Οπότε?

Οπότε έργα πολιτικού μηχανικού!



Επιστροφή στο σπίτι προμήθεια νερού σε επαρκή ποσότητα και φυσικά γάντια (πάντα γάντια δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο γρήγορα μπορεί να αφαιρέσει το στειλιάρι από το φτυάρι το δέρμα από τα χέρια σας) και ένα κανονικό φτυάρι (μα εσύ δεν είπες ότι έχεις ένα πατοφτυάρο στο αμάξι μόνιμα? -βλέπε προηγούμενη ανάρτηση  Έσο έτοιμος  - Ναι έχω αλλά εδώ τουλάχιστο ήμουν τυχερός το γκρέϊντερ έβγαλε τεράστιες ποσότητες χώματος έξω δεν χρειαζόμουν το πατοφτυάρο για να βγάζω χώμα αλλά ένα πλατύτερο φτυάρι για να μετακινώ μεγαλύτερες ποσότητες χώματος).

Δύο ώρες μετά να προσπαθώ να βρω μεγάλες πέτρες από την γύρω περιοχή και να τις χρησιμοποιώ σαν υπόστρωμα για να μην μπορεί η πρώτη μεγάλη βροχή να παρασύρει την ομορφιά που πήγαινα να κάνω (ας είναι καλά τα ιστορικά άρθρα ρωμαϊκής οδοποιίας που διάβαζα σαν μικράκι! Βλέπεις μαμά κάπου χρησίμευσαν και αυτάαααααααααα χα χα χα).

Δεν μου φαίνεται αλλά σπάνια έχω αναλαμπές εξυπνάδας (σπάνια, πολύ σπάνια, εξαιρετικά σπάνια χα χα χα).




Άλλη μία ώρα μετά να φτυαρίζω χώμα για να γεμίσω το χαντάκι για να μπορεί να περάσει το αμάξι, και να ξαναποκτήσω πρόσβαση στο μελισσοκομείο μου (μαζί και ένας παππούκας που ήθελε να περάσει το δρόμο  για να πάει στο χωράφι του! Μ@λακα Γκρεινταρτζή!).

Σημείωση όταν φτυαρίζετε Μάη καιρό με 36 βαθμούς σύντομα θα τα δείτε όλα κολλυώμενα, νερό άφθονο, διαλείμματα σε σκιερά μέρη και προσπάθεια να εκμεταλλεύεστε τα σύννεφα που περνούν μπροστά από τον Ήλιο (όχι τότε διάλειμμα, τότε δουλεία μαγκίτες μου).

Τελειώσαμε?

Όχι φυσικά!

Εσείς θα εμπιστευόσαστε τις ικανότητες μου για ένα τέτοιο έργο?

Ακριβώς!

Ούτε και εγώ επίσης!

χα χα χα.




 Δειλά δειλά με το αμάξι κάνω το άλμα πίστης και διαβαίνω τον Ρουβίκωνα (Μπράβο! Δύο κλισέ φράσεις στην ίδια πρόταση! Εσύ είσαι ταλέντο στο γράψιμο λέμε! Να σε βάλουμε να γράφεις τα συστατικά στις κονσέρβες από εδώ και πέρα χα χα χα).

Και ναι!

Είμαι ο Μπομπ ο Μάστορας!

Το έργο είναι σταθερό σαν γρανίτης, δεν το περίμενα (και λέγανε ότι έχω δύο αριστερά χέρια οι οχτροί χα χα χα), χρησιμοποιώ το αμάξι σαν οδοστρωτήρα και περνώ πάνω κάτω κανα 15 φορές για να πατήσω το χώμα και περιμένω τον περιφερειάρχη για την κοπή της κορδέλας και την παράδοση του έργου στο κοινό!

Μπλά μπλά μπλά μπλά!

Μας ζάλισες τον έρωτα μίστερ!

Το ηθικό δίδαγμα?

Το δια ταύτα?

Το προκείμενο?

Το ζουμί?

Η σούμα?

Το ηθικό δίδαγμα είναι ότι το απρόοπτο είναι το μόνο σίγουρο εκεί πάνω στο βουνό!

Η κατάσταση πάνω στο βουνό είναι Σ.Ε.Α.Π. (Σκ@τα έρχονται από παντού), δεν ξέρεις τι ακριβώς μπορεί να σου συμβεί, τι θα χαλάσει τον προγραμματισμό σου, να σου ανατρέψει τα σχέδια σου.

Και η λύση για κάθε πρόβλημα θα πρέπει να έρθει μόνο από σένα, συνήθως εκεί πάνω είσαι μόνος σου, κάθε τι θα το λύσεις με τα χέρια σου, με τις γνώσεις σου, τις ικανότητες σου (αυτές που έχεις και κυρίως αυτές που ούτε καν είχες υποψιασθεί ότι διαθέτεις), και κυρίως από την φαντασία σου.

Μην δυσανασχετείς, μην απογοητεύεσαι, σφίξε τα δόντια σου, στηρίξου σε σένα και πολέμα.

Άλλωστε το γράφει και το εγχειρίδιο του Πεζικού "Η μεγαλύτερη αρετή του στρατιώτη είναι η καρτερικότητα".

Και αν δεν το καταλάβατε και εσείς στρατιώτες είστε,σε ένα στρατό του ενός.

Ένας αλλά Λέων.

Υπομονή και επιμονή.

Θα νικήσουμε!

Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 3/3/2014



2 σχόλια:

  1. Παρέλειψες, όμως, κάτι, φίλε μου. Το χαντάκι που έκλεισες, κατασκευάστηκε για τα όμβρια ύδατα. Με την πρώτη μπόρα, αφού το νερό δεν θα έχει διέξοδο, θα πλημμυρίσει το δρόμο και η ζημιά θα είναι μεγαλύτερη, ακόμα και για σένα. Η καλύτερη λύση θα ήταν να χαμήλωνες τον παράδρομο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν είχα άπειρο χρόνο θα το έκανα και αυτό χα χα χα. Αλλά δυστυχώς τα μελίσσια θα έφευγαν σύντομα από εκεί, δεν μπορούσα να φτυαρίζω μέχρι τότε χα χα χα. Πάντως αν ήμουν λίγο πιο οργανωμένος θα είχα και σωλήνα αμιάντου για να το τοποθετήσω και αυτόν χα χα χα Τότε να δείτε ανάρτηση που θα σας κάνω, ούτε ο Μπόμπολας τέτοια δεν κάνει χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή