UA-50457385-1

Κυριακή 17 Αυγούστου 2014

50.000 και μια στραβάδια απολύομαι!



Και ακόμα ένα ορόσημο ξεπεράστηκε! 

50.000 προβολές σε λιγότερο από 7 μήνες!

Λίγος ο χρόνος ύπαρξης αυτού του Blog αλλά αντιστρόφως ανάλογη η προσπάθεια μου να το σαμποτάρω (μποκάρισμα αβέρτα όσων δεν τους εγκρίνω ως χαρακτήρες, απομάκρυνση μου από τις μελισσοκομικές ομάδες καθώς και πλήρη αποκλεισμό δημοφιλών μελισσοκομικών ομάδων γιατί δεν εγκρίνω καθόλου τους διαχειριστές τους, τις μεθόδους τους, και την συμπεριφορά τους) και όμως!

Το ένα ορόσημο μετά το άλλο ξεπερνιέται και μάλιστα με διαρκώς επιταχυνόμενο ρυθμό!

Σας ευχαριστώ, θα συνεχίσω την προσπάθεια μου να δημιουργώ διαρκώς νέες αναρτήσεις όσο μου το επιτρέπουν οι συνθήκες και χωρίς να ρίξω την ποιότητα τους ή και την αξιοπιστία τους για κανένα λόγο.

Επίσης ζητώ συγνώμη για τον απόλυτο, ορμητικό  και ασυμβίβαστο χαρακτήρα μου, ο οποίος δεν μπορεί να δεχθεί ξεσηκωμένα άτομα και άρρωστες καταστάσεις και ξεσπαθώνει διαρκώς ενάντια τους με οποιοδήποτε κόστος προσωπικό, και αυτό σας το υπόσχομαι να μην το αλλάξω!

Χα χα χα. 

Ελπίζω να συνεχίσετε να με συντροφεύετε στην εξιστόρηση των προσωπικών μου βιωμάτων και σκέψεων, γνώσεων και εμπειριών και στο εγγύς καθώς και στο απώτερο μέλλον, τουλάχιστο πλέον ξέρετε με ποίον έχετε να κάνετε οπότε μπορώ να θεωρήσω ότι έχετε προειδοποιηθεί για το τι θα ακολουθήσει στο μέλλον.

Και το μέλλον εκτός από άλλα ορόσημα θα μας φέρει και ακόμα καλύτερες αναρτήσεις (ή μπορεί και να μην μας φέρει χα χα χα).

Υπομονή μαγκίτες μου, και για ακόμα μια φορά σας ευχαριστώ, που μένετε κοντά μου για να ακούτε μελισσοιστορίες και άλλα.

Bear's Nest

Never Never Land 17/08/2014 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου