UA-50457385-1

Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Τέλος εποχής



Παιδιά ο καιρός και για αυτό ήρθε.

Εδώ και καιρό έλεγα για τα σφάλματα και τις ατέλειες των μελισσοκομικών ομάδων, νομίζω ότι ήμουν ο κυριότερος επικριτής τους, λίγα πράγματα σε αυτές μου αρέσανε όπως και λίγες από αυτές σύμφωνα με μένα άξιζαν (και ακόμα αξίζουν, στο μέλλον ίσως αυτό να αλλάξει). 

Οι μεγάλες όμως ομάδες δυστυχώς έχουν χάσει τον ορθό προσανατολισμό τους και δεν μπορούν πλέον να εξυπηρετήσουν ένα από τους βασικούς στόχους τους που είναι η διάχυση των γνώσεων. Η κάθε μία πλέον εξυπηρετεί τις επιδιώξεις των διαχειριστών τους στο έπακρο και αντανακλούν την συμπεριφορά τους. Να αναφερθώ στην κάθε μία και στο τι έχω παρατηρήσει στην διάρκεια των πολλών χρόνων που ήμουν μέλος τους δεν έχει σημασία.Εγώ είδα κάποια πράγματα, είπα δεν γουστάρω, τέλος, άλλος μπορεί να μην έχει την ίδια άποψη, δεκτό και σεβαστό.

Είχα εδώ και καιρό πει επίσης ότι δεν θα σχολιάζω σε αυτές (τις ομάδες γενικώς), δεν το τήρησα ιδιαίτερα μια και αναρτούσα σε αυτές (όχι σε όλες! Στο τέλος μάλιστα υπήρχε και έντονο φιλτράρισμα στο που θα αναρτήσω, ομάδες που τις είχα σταμπάρει ότι δεν αξίζουν -σχεδόν όλες οι μεγάλες δηλαδή- δεν αναρτούσα αναρτήσεις αυτού του Blog!) υλικό από αυτό το Blog και ένοιωθα υποχρεωμένος σε σχόλια που κάνανε άτομα σε αυτές να απαντώ, και απάντηση στην απάντηση το πράγμα ξέφευγε, και φτάσαμε να ξαναμπούμε στο μελισσοκομικό καφενείο και να έχουμε να υποστούμε την κακοήθεια του καθενός!

Ναι αλλά αυτά πλέον εγώ δεν τα ανέχομαι!

Και επειδή ούτε τον ρόλο του χειροκροτητή, ούτε του τακουνοκρούστη, ούτε του οστεοκάμπτη, ούτε του μαλιστάνθρωπου αλλά ούτε και του σάκου του μποξ ανέχομαι να παίζω, αναγκαστικά θα προβώ σε δραστικές λύσεις.

Η απόφαση μου πλέον είναι να μην σχολιάζω σε καμία μελισσοκομική ομάδα, να μην αναρτώ σε αυτές καμία απολύτως ανάρτηση αυτού του Blog (για να μην είμαι αναγκασμένος να απαντώ σε σχόλια που θα γίνουν σε αυτές) και απλώς να παρακολουθώ απαθής και αδιάφορος τα τεκταινόμενα σε αυτές χωρίς καμία συμμετοχή (κάπως σαν επιστήμονας που παρατηρεί την σεξουαλική ζωή των ασβών, γράφει σημειώσεις για αυτή αλλά με τίποτα δεν συμμετέχει σε αυτή χα χα χα).

Όποιος διαχειριστής μελισσοκομικής ομάδας που μετέχω θεωρεί ότι δεν με θέλει σε ένα τέτοιο ρόλο (ή δεν τον συμφέρει!) μπορεί κάλλιστα να με διαγράψει από μέλος της. 

Αυτό είναι και καλό γιατί με αυτό θα αποδείξω ότι αδιαφορώ τελείως για τα κλικ αυτού του Blog! Η ύπαρξη του πλέον είναι γνωστή σε αρκετούς, δεν έχει λόγο να προβάλλεται όλο το υλικό του πλέον στις μελισσοκομικές ομάδες. Γιατί και όταν κάτι είναι στα πόδια σου και στην διάθεση σου ότι στιγμή το θέλεις έχεις την τάση να μην το εκτιμάς και να το θεωρείς δεδομένο (πχ αναρτήσεις που τις βλέπουν 700 άτομα σε μια μέρα και δηλώνουν μόνο 10-12 άτομα ότι τους αρέσουν (και δεν σχολιάζουν κάτι σε αυτή οι υπόλοιποι) δεν υποδηλώνει μια τάση ότι η ανάρτηση είναι λάθος αλλά ότι κάποιοι αυτή την ανάρτηση την θεωρούν δεδομένη!). Μέσα σε αυτούς τους 8 μήνες ύπαρξης αυτού του Blog μελέτησαν μέσα από τις μελισσοκομικές ομάδες τα μέλη τους πολλά πράγματα εδώ μέσα αλλά ταυτόχρονα και εγώ μελέτησα αρκετά τις μελισσοκομικές ομάδες καθώς και αυτούς που συμμετέχουν (παιδιά τα στατιστικά στοιχεία μπορούν να βγάλουν πολλά λαβράκια αν ξέρεις τι θα ψάξεις και πως να το ψάξεις χα χα χα).

Οπότε οι αναρτήσεις αυτού του Blog θα μπορούν να βρίσκονται μόνο σε αυτό το Blog, στο προφίλ μου στο Facebook, και στο google+ στο αντίστοιχο προφίλ μου όσο αφορά εμένα. Όποιος θέλει να να τις δει θα πρέπει να δαπανά και λίγο περισσότερο ψάξιμο (για τους φίλους μου θα είναι πάλι στα πόδια τους και στην άμεση διάθεση τους, δεν αλλάζει τίποτα για αυτούς!).

Λυπάμαι όμως γιατί αυτή η απόφαση μου θα επηρεάσει και μελισσοκομικές ομάδες που είναι καλές σύμφωνα με την γνώμη μου και οι διαχειριστές τους τελείως αξιόλογα άτομα, ομάδες από το Ιόνιο έως την Κρήτη, και από την Λακωνία έως την Θεσσαλονίκη (όσοι με ξέρουν κατάλαβαν ακριβώς για ποιους μιλώ. Και για ομάδες στις οποίες αναρτούσα υλικό μου ως το τέλος αλλά και για ομάδες στις οποίες δεν αναρτούσα αλλά θα ήταν τιμή μου να αναρτήσω!).Λυπάμαι αλλά σε θέματα αρχών εκπτώσεις δεν υπάρχουν!  

Οπότε αυτή η ανάρτηση σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής και την αρχή μιας άλλης. Θα είναι η πρώτη που δεν θα δημοσιοποιηθεί σε καμία μελισσοκομική ομάδα από εμένα παρά μόνο στο προφίλ μου, και θα αποτελεί την πλήρη αποδέσμευση μου από αυτό που αποτελεί την μελισσοκομία του Facebook (το ότι στην θεματολογία μου θα υπάρχει όμως και το κράξιμό σε αυτή να το θεωρείτε δεδομένο χα χα χα). 


Μια νέα εποχή αρχίζει, όσοι γουστάρετε ξέρετε που θα με βρείτε. 





Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 16/09/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου