UA-50457385-1

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Θεραπείες μελισσιών

Σήμερα αυτός που ορκίστηκε ποτέ να μην μιλήσει για θεραπείες μελισσιών θα μιλήσει για θεραπείες μελισσιών!!!!!

Φυσικά!

Οι όρκοι είναι για να τους πατάμε!

Χα χα χα.

Όχι πουλάκια μου δεν υπάρχει περίπτωση να μιλήσω για σκευάσματα και φάρμακα, για μεθόδους και τρόπους εφαρμογής θεραπειών, για δοσολογίες και αποτελεσματικότητες, για κάθε τι που δεν είμαι ειδικός για να μιλήσω.

Τι να κάνουμε το κράτος αναγνωρίζει ότι για να χορηγεί φάρμακα κάποιος στα φυτά θα πρέπει να είναι γεωπόνος (ή για να δίνει συμβουλές σε όσους τα χορηγήσουν), για να χορηγεί  κάποιος φάρμακα σε ζώα θα πρέπει να είναι κτηνίατρος, για να χορηγεί κάποιος φάρμακα σε ανθρώπους θα πρέπει να είναι φαρμακοποιός!

Το να χορηγείς ή να συμβουλέψεις για μελισσοκομικές θεραπείες το λογικό θα είναι να έχεις και ένα διδακτορικό στην μελισσολογία σύμφωνα με αυτή την οπτική. Οπτική που εμένα με βρίσκει τελείως σύμφωνο και την επικροτώ πλήρως. Και για αυτό έχω θέσει ως απαγόρευση στην θεματολογία μου να μιλώ για θεραπείες!

Το γιατί υπάρχουν χιλιάδες μελισσοκόμοι που δε νιώθουν αυτή την ανάγκη να θέσουν όρια στην θεματολογία στην οποία εκφέρουν γνώμη και πληροφόρηση είναι θέμα της ψυχιατρικής και το έχω αναπτύξει σε προηγούμενη ανάρτηση μου (βλέπετε προηγούμενη ανάρτηση Οι φυλές των Ελλήνων μελισσοκόμων).

Χα χα χα. 

Το πως τώρα κάποιος από την πλευρά του βασίζεται σε κάποιον άγνωστο για να του δώσει τα "φώτα" του σχετικά με θεραπείες που αφορούν το ζωικό του κεφάλαιο και το μέλλον της επιβίωσης οικογενείας του είναι κάτι που με αφήνει διαρκώς άναυδο! Δηλαδή ρε παίδες πες ότι έχετε ένα μικρό κοριτσάκι που έχει ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας, τι ακριβώς θα κάνετε? Θα βγείτε στο Facebook ή θα πάρετε σβάρνα τα Blog και θα ρωτάτε ή θα ψάχνετε για θεραπείες για το παιδάκι σας? Θα βασιστείτε σε ότι θα σας πει ένας παντελώς άγνωστος για το πως θα το θεραπεύσετε? Και μάλιστα ένας άγνωστος που ούτε ιατρός είναι, ούτε φαρμακοποιός, ούτε ερευνητής της ιατρικής ή της φαρμακολογίας? 

Πείτε μου που διαφέρει η υγεία του παιδιού σας που μπορεί να το πάρει στο λαιμό του οποιαδήποτε άστοχη συμβουλή από κάποιον που την έχει δει γιατρός, από την ευημερία και την επιβίωση ολόκληρης της οικογενείας σας (και το παιδάκι σας και αυτό μέσα σε αυτά είναι) που μπορεί να την πάρει στο λαιμό του οποιαδήποτε άστοχη συμβουλή από κάποιον που την έχει δει διδάκτορας της μελισσολογίας (παρόμοιο προβληματισμό αναπτύσσω σε προηγούμενη ανάρτηση Αλλεργικό σοκ και ο Μπλέζ Πασκάλ)?  

Υπάρχει στην πραγματικότητα καμία διαφορά? 

Ειλικρινά τώρα, μαζί μιλάμε! 

Τώρα που το ξανασκέφτεστε δεν βλέπετε την ομοιότητα στις δύο περιπτώσεις?   

Ζημία που μπορεί να φτάσει στον θάνατο στην μια περίπτωση, ζημία που μπορεί να φτάσει στην οικονομική καταστροφή στην άλλη (που μπορεί να οδηγήσει σε μιζέρια, φτώχεια και θανάτους στο τέλος).  

Είναι ένα θέμα που χρίζει επιπολαιότητας στην αντιμετώπιση του? 

Και από τις δύο πλευρές! 

Και από σένα που θα τους ακούσεις και μπορείς να καταστραφείς, και από σένα που θα δώσεις απλόχερα τις γνώσεις σου και μπορείς να καταστρέψεις ζωές (σε προηγούμενη ανάρτηση μου -βλέπετε Ξεχειμώνιασμα μελισσιών- έχω τονίσει ότι και πολλές φορές αυτός που ζητά την βοήθεια μας δε μπορεί να την χρησιμοποιήσει σωστά ,στα υπόψη και αυτό!).

Οπότε ρε μεγάλε εσύ που μας τα λες χύμα και τσουβαλάτα επί Άμβωνος τι να κάνουμε?

Η δικιά μου συμβουλή το λοιπόν (ή μόνη που θα δώσω) σχετικά με τις θεραπείες είναι απλούστατα να ρωτάμε τους ειδικούς και να συμβουλευόμαστε μόνο αυτούς!

Συγκεκριμένα μια που έχω προσωπική εμπειρία (και για αυτό προτείνω, μιλώ πάντα μόνο για ότι ξέρω και για τίποτα άλλο, αυτό μόνο να μπορούσα να το βάλω μέσα στην σκέψη του κάθε Έλληνα μελισσοκόμου -και όχι μόνο- θα έλεγα ναι ρε πούστη μου πρόσφερα και εγώ κάτι σε αυτό τον κλάδο! Προφανέστατα θα πεθάνω προσπαθώντας χα χα χα) συμβουλεύω κάθε έναν που θέλει να μάθει για μελισσοκομικές θεραπείες να επισκεφτεί  την ιστοσελίδα του Εργαστηρίου Μελισσοκομίας Σηροτροφίας του ΑΠΘ (έχω τον σύνδεσμό να οδηγεί κατευθείαν στις θεραπείες) για να βλέπει τις απαντήσεις σε ερωτήσεις που τους έχουν κάνει εδώ και πολλά χρόνια άλλοι μελισσοκόμοι (και όχι μόνο για θεραπείες, υπάρχει ένας τρομερός θησαυρός γνώσεων εκεί μέσα). Άλλωστε όλοι σχεδόν οι αξιόπιστοι Bloggers από εκεί αντλούν τις γνώσεις τους (αξιόπιστοι Blogger είπα! Όχι όσοι ταΐζουν με μπανάνες τις μαϊμούδες στο τσίρκο! Χα χα χα). 

Έχετε καμία απορία πάνω σε αυτά που γράφουν? 

Ωραία! 

Εκτός από την φοβερή εφεύρεση που είναι το διαδίκτυο υπήρχε παλιότερα ακόμα μια φοβερή εφεύρεση που λεγόταν τηλέφωνο (τώρα νομίζω το λένε Smart Phone! Χα χα χα), πάτε εκεί που λέει επικοινωνία βρίσκετε τα τηλέφωνα από το εργαστήριο μελισσοκομίας σηροτροφίας παίρνετε ένα τηλέφωνο και ρωτάτε οτιδήποτε θέλετε, είμαι τελείως σίγουρος ότι τα παιδιά εκεί θα σας βοηθήσουν σε κάθε πρόβλημα σας (όπως και να κάνουν και ανάλυση του προβλήματος σας σε δείγμα που θα τους στείλετε, κάτι που κανένας, μα κανένας! Από εμάς τους μελισσοκόμους δε μπορεί με τίποτα να το κάνει!!!!!). 

Μετά από αυτή την τρομερή μου συμβολή στο τεράστιο θέμα των θεραπειών μελισσιών νομίζω ότι μπορώ να αποσυρθώ για πάντα από αυτή την θεματολογία!

Τιτάνιο έργο και σήμερα επιτέλεσα! Πάω να βάψω μερικές δεκάδες κάγκελα με αστάρι (ουχχχχχχχχχ ή χειρότερη δουλειά με τεράστια διαφορά, γαμώ το μυαλό το κλούβιο των γυναικών και τα καγκελάκια τους χα χα χα).

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση.


Adios Amigos!   



Μότσανος Λάζαρος 

Σοχος 16/10/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου