UA-50457385-1

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Μάγισσα κόκκινη


Κόκκινη μάγισσα καυτά τα κερασένια τα φιλιά σου
Κόκκινη μάγισσα πεθαίνω στην αγκαλιά σου
Κόκκινη μάγισσα μην με διώχνεις από κοντά σου
Κόκκινη μάγισσα έμαθα το κλάμα μακριά σου.

Μικρή μου αλήτρα τρελή και κόκκινη Σαλώμη
χίλιες  ζωές να είχα να σε αγαπούσα ακόμη
φεύγω κάθε φορά και σε αφήνω για πάντα μόνη
και ο λυγμός μου δύσκολα σβήνει σε μια συγνώμη.

Κόκκινη μάγισσα καυτά τα κερασένια τα φιλιά σου
κόκκινη μάγισσα πεθαίνω στην αγκαλιά σου
κόκκινη μάγισσα μην με διώχνεις από κοντά σου
κόκκινη μάγισσα έμαθα το κλάμα μακριά σου.

Καρδιά μου που και σένα σε εγκαταλείπω μαζί της
να πάλλεσαι στους ρυθμούς της τρελής ζωής της
ψυχή μου ‘συ στους άγριούς χορούς της που βαδίζεις
τον νου και  λογισμό μου σε ασήμι πάνω της χαρίζεις.  

Μάγισσα κόκκινη έμαθα μόνο το κλάμα μακριά σου.
μάγισσα κόκκινη μην με διώχνεις άλλο από κοντά σου
μάγισσα κόκκινη άσε με να πεθάνω στην αγκαλιά σου
μάγισσα κόκκινη καυτά τα κερασμένα τα φιλιά σου.


Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 8/10/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου