UA-50457385-1

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Ώρα για χειμερία νάρκη


Και ήρθε η στιγμή για την πολική αρκούδα να πέσει σε χειμερία νάρκη!

Όχι φυσικά μηνών αλλά ημερών (άντε ίσως και εβδομάδων χα χα χα).

Για να ξεκουραστεί και λίγο, αλλά και γιατί έχει να φροντίσει και κάποιες δικές της δουλειές, όπως και για να επεξεργαστεί με το πάσο της κάποιες αναρτήσεις που θα βγάλει στο μέλλον.

Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να βγάλει και μερικές εμβόλιμες αναρτήσεις αν κάτι της κινήσει το ενδιαφέρον, αλλά μάλλον δύσκολο θα είναι αυτό.

Ένδεκα μήνες αναρτήσεις! 

Ε!

Ένας μήνας δεν είναι δικαίωμα της να χαλαρώσει λίγο για να επανέρθει δριμύτερη? 

Άλλωστε μου την είπαν  που μου την είπανε ότι κοιτώ το προσωπικό μου συμφέρον μόνο καθώς και τα μικροσυμφέροντα μου οπότε και λίγο καιρός να κοιτάξω πραγματικά το προσωπικό μου συμφέρον έστω για μερικές ημέρες, μια που η προσφορά μου μέσα από αυτό το Blog έχει εκτιμηθεί τόσο πολύ από κάποιους χα χα χα. 

Όσο για τους "προφήτες" της μελισσοκομίας που ανεβάζουν ότι μαλακία ανάρτηση τους κατεβεί και φοβούνται ότι θα τους κράξουμε μετά, να μην μασάνε, δεν θα ασχοληθώ μαζί τους ξανά. Όποιος σας ακούει είναι άξιος της μοίρας του και ίσως και να του αξίζει να πάθει κακό γιατί έχει τόσο οικτρή κρίση, το μυαλό το έχουμε για να σκεφτόμαστε όχι για να μην παλαντζάρει από αριστερά και δεξιά το κεφάλι όταν περπατούμε χα χα χα. 

Άδεια κεφάλια εμείς δεν θα γεμίζουμε, πιο εύκολα άλλωστε κάνεις μια τρύπα στην άμμο χα χα χα. 

Οπότε τσακαλάκια μου θα τα ξαναπούμε σε μερικές εβδομάδες (φυσικά όποιος σχολιάσει στις αναρτήσεις αυτού του Blog, -ερώτηση, κριτική, επισήμανση- φυσικά και θα απαντήσω, αυτό είναι δεδομένο! Σε κάθε σχόλιο είναι υποχρέωση μας να απαντούμε!).  

Μέχρι το τέλος της χειμερίας νάρκης και μέχρι την επόμενη ανάρτηση.


Adios Amigos!


Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 19/11/2014

2 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Στράτο αλλά μάλλον θα έχω πολύ περισσότερο τρέξιμο αυτό το διάστημα παρά ξεκούραση χα χα χα

      Διαγραφή