UA-50457385-1

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Αλλοπαρμένε μου βλάκα


Αλλοπαρμένε  μου βλάκα μην σταματάς να χαμογελάς
μέσα από το τρελό μαλλί σου η βραχνή φωνή σου
να μου λέει σαν θα μου φύγεις θα φύγω και εγώ
μόνος να ζήσω δεν μπορώ, σαν φύγεις θα φύγω και εγώ.

Αλλοπαρμένε μου βλάκα μην σταματάς να χαμογελάς
καβγατζής και φιγουρατζής τον κόσμο θες να προκαλείς
παλαβιάρης και χαδιάρης  το χουρχουρλιάρικο μου το γατί
που σε βρήκα, που με βρήκες, πως ταιριάξαμε μαζί.

Αλλοπαρμένε μου βλάκα μην σταματάς να χαμογελάς
περπατάς και τραγουδάς, φωνάζεις, γίνεσαι σαματάς
χορεύεις εδώ και εκεί, Θεέ μου δίπλα μου είναι ένα παιδί
όπου και να πας θέαμα, πανικός, ένας παλιάτσος τρελός.

Αλλοπαρμένε μου βλάκα μην σταματάς να χαμογελάς
προχωράς καμαρωτός, καμαρωτός, σαν παγώνι σωστός
λες πάντα θα  με αγαπάς, φοβάμαι και αυτό θα το ξεχνάς
σαν τρελή σε αγαπώ, σε τέτοιο βλάκα άντε αυτό να το πω.

Αλλοπαρμένε μου βλάκα μην σταματάς να χαμογελάς
βρήκα την ψυχή μου μέσα στο βλέμμα σου ζωή μου
είσαι ότι έχω, ότι ποθώ, το μόνο που με κάνει να πονώ
η ύπαρξη σου βάρκα για σένα και μένα γλυκέ μου βλάκα.



Μότσανος Λάζαρος

Never Never Land 23/11/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου