UA-50457385-1

Κυριακή 28 Αυγούστου 2016

Και οι γλυκές απολαύσεις της ζωής συνεχίζονται



 Και ήρθε η ώρα για να βγει και το τρίτο μέλι της χρονιάς από τα δοχεία ωρίμανσης. Ένα ακόμα ανθόμελο, το κοκκινέλι μου. Ένας μεστός και δυνατός συνδυασμός τριφυλλιού, λυγαριάς, αγριορίγανης, βελανιδιού και μιας ακόμα ανθοφορίας που θα μου επιτραπεί να μην την κατανομάσω (Ιδιαίτερα Κόκκινο ε? Χα χα χα), ας μου επιτραπεί να γνωρίζω μερικά μυστικά και εγώ. Ένα ανθόμελο που ταιριάζει με τα βόρεια γευστικά γούστα όσο αφορά το μέλι. 

 Ένας ακόμα ικανοποιητικός τρύγος που μαζί με το προηγούμενο ανθόμελο που βγάλαμε (βλέπετε προηγούμενη ανάρτηση Η γλυκιά ανταμοιβή των κόπων σου) θα μπορέσουν να καλύψουν την ζήτηση που έχουμε για τα ανθόμελα μας πλήρως. 

 Το επόμενο στοίχημα τώρα τα πεύκα, όπου ήδη έχουμε κάνει τοποθετήσεις. Σε μια δύσκολη χρονιά εξακολουθούμε να βγάζουμε τρύγους και αυτό έχει σημασία. 

 Οπότε στις επόμενες ημέρες θα αραιώσω την παρουσία μου στο προφίλ μου στο FB και στο blog μου μια που θα είμαι απασχολημένος με τους τρύγους του πεύκου (Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος). Αλλά θα προσπαθήσω κάθε τόσο να αναρτώ καμία ανάρτηση Hit and Run όταν θα ευκαιρώ μια που το απόθεμα αναρτήσεων που είχα έχει πια εξαντληθεί (και δεν υπάρχει περίπτωση να παρουσιάζω παλιές αναρτήσεις ως νέες!!!).


Μέχρι την επόμενη ανάρτηση.......

Adios Amigos Locos





Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 28/8/2016


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου