UA-50457385-1

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

Αποκωδικοποιώντας μελισσοκομικά τον Αρκούδα



 Για να δαπανήσουμε παίδες λίγο ακόμα χρόνο για να εξηγήσουμε μερικά ακόμα πράγματα σχετικά με την οπτική που έχω στην μελισσοκομία, καθώς και να επισημάνουμε ορισμένα πράγματα στον λόγο μου (τον γραπτό) γιατί λόγου ευγενείας (δικής μου),  και της προσπάθειας μου να μην αποθαρρύνω τους νεότερους μελισσοκόμους από την ενασχόληση τους με την μελισσοκομία, δεν δίνω σε ορισμένες εκφράσεις μου την έμφαση που χρειάζεται στην πραγματικότητα που και την περιγράφει καλύτερα (την πραγματικότητα).

 Οπότε στο τέλος αυτής της ανάρτησης θα υπάρχει ένα φρασεολόγιο (τι είναι αυτό ρε τραχανά? Νεολογισμός αρκουδίσιος και αυτός? Χα χα χα) που χρησιμοποιώ στην γραπτή μου επικοινωνία με νέους μελισσοκόμους (και όχι μόνο), και από δίπλα μια μετάφραση σχετικά με το τι ακριβώς εννοώ με αυτές τις φράσεις. Για να μπορούν να καταλαβαίνουν καλύτερα το τι γράφω όσοι επικοινωνούν μαζί μου γραπτά (ίσως και όσοι επικοινωνούν μαζί μου προφορικά να βοηθηθούν από το παρακάτω φρασεολόγιο μου, αν και ο προφορικός μου λόγος είναι πολύ πιο άμεσος από τον γραπτό μου, όσοι έχετε ήδη μιλήσει μαζί μου στο τηλέφωνο ή πρόσωπο με πρόσωπο το έχετε διαπιστώσει αυτό χα χα χα).

 Αλλά πριν από αυτά μερικές διευκρινήσεις απαραίτητες για να αντιληφθείτε καλύτερα την οπτική μου στην μελισσοκομία, μια που θεωρώ ότι ίσως δεν σας τα έχω δώσει να τα καταλάβετε σωστά τα πράγματα.

 Πρώτα από όλα μια διαπίστωση που την έχω κάνει εδώ και χρόνια και βλέπω να μην την έχουν κάνει αντίστοιχα πολλοί άλλοι και αυτό με παραξενεύει ιδιαίτερα (τόσο διαφορετικά λειτουργεί ο δικός μου εγκέφαλος και βρίσκει διαρκώς μοτίβα που δεν τα αντιλαμβάνονται οι άλλοι?).

  Ένα από τα μοτίβα που διαρκώς αναβλύζει μπροστά μου στην μελισσοκομική πραγματικότητα εκεί έξω είναι ότι υπάρχει ένα τρίπτυχο κοινών στοιχείων σε όσους πετυχαίνουν στην μελισσοκομία. Και αυτό το τρίπτυχο ορίζεται από τα εξής τρία στοιχεία (που παρουσιάζονται με την σημασία βαρύτητας που έχουν για την μελισσοκομική σου πορεία και επιτυχία):

Α/ Επαφή με παλιό μελισσοκόμο. Είτε είναι αυτός πατέρας, είτε πεθερός, είτε θείος, είτε αδελφός ή κουνιάδος είτε απλώς ένας δάσκαλος που μαθητεύεις μαζί του, η ύπαρξη ενός έμπειρου μελισσοκόμου είναι βασικότατη στο να μπορέσεις να πετύχεις στην μελισσοκομία (που το να πετύχεις στην μελισσοκομία για μένα ορίζεται να ζεις εσύ και η οικογένεια σου μόνο από αυτή –αυτό δεν αποκλείει το να έχεις και άλλα εισοδήματα, απλώς αν έχεις και αλλά εισοδήματα αυτό θα σου δίνει την δυνατότητα να τα επενδύεις ή να τα αποταμιεύεις και όχι απλώς να τα καταναλώνεις για την επιβίωση σου-).

 Επίσης θεωρώ ότι για να πετύχεις αυτόν τον στόχο σου (να ζεις μόνο από την μελισσοκομία) θα πρέπει να δαπανήσεις το πολύ μια πενταετία για να θεωρήσεις επιτυχημένη αυτή την μελισσοκομική πορεία σου (θεωρείτε ότι είναι μικρό διάστημα αυτό? Σε οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση αν  πω σε κάποιον  «φίλε θα ζήσεις τον εαυτό σου με αυτή την εργασία σε μια πενταετία από την αρχή της» είτε θα με δει σαν τρελό είτε δεν θα ασχοληθεί καν να επενδύσει σε αυτή την επιχείρηση! Οπότε μην χάνετε το μέτρο!).

 Πιθανότατα λόγου το ότι επικοινωνούν πολλοί μελισσοκόμοι μαζί μου, είτε επειδή είμαι πολλά χρόνια στην διαδικτυακή μελισσοκομία και όλο και αρπάζω μερικές πληροφορίες σχετικά με το πώς άρχισαν την μελισσοκομία οι περισσότεροι από αυτούς που φαίνονται σε αυτή (την μελισσοκομία) και ποιοι τους ώθησαν ή βοήθησαν, όλο και στις συζητήσεις μας βγαίνει κάποιο άτομο που έχει ήδη σχέση με την μελισσοκομία σε όσους βαδίζουν με ικανοποιητικά βήματα στην μελισσοκομική τους πορεία (δηλαδή σε μια πενταετία να είχαν ή να έχουν τις προοπτικές να ζήσουν μόνο από την μελισσοκομία). Αντίθετα άτομα που δεν έχουν κάποιον κοντά τους να τους δείχνει τα πάντα βήμα, βήμα, είναι πολύ, πολύ, πολύ, πιο αναποτελεσματικοί στην μελισσοκομία, παρόλο που είτε έχουν συμμετέχει σε σεμινάρια, είτε συμμετέχουν σε μελισσοκομικές ομάδες, είτε διαβάζουν αβέρτα μελισσοκομικά βιβλία.

 Αυτός είναι ο λόγος που είμαι απόλυτος πάνω σε αυτό το σημείο, και ωθώ όλους να βρουν ένα παλιό μελισσοκόμο για να δουλέψουν μέρα με την μέρα μαζί του πάνω σε μια ζωντανή κυψέλη. Πολύ καλά τα σεμινάρια μελισσοκομίας αλλά είναι απλώς μια καλή αρχή. Πολύ καλά τα μελισσοκομικά βιβλία αλλά είναι για το παραπέρα στην μελισσοκομική σου ζωή. Το Τεράστιο Ενδιάμεσο ανάμεσα στα σεμινάρια και τα μελισσοκομικά βιβλία είναι δυστυχώς, ευτυχώς, η μαθητεία πάνω στην κυψέλη δίπλα σε ένα παλιό (και καλό!) μελισσοκόμο. Αυτό είναι κάτι που δεν το αντιλαμβάνονται οι νέοι μελισσοκόμοι και δεν το τονίζουν διαρκώς οι παλιότεροι μελισσοκόμοι (και bloggers!!! Γιατί δεν το κάνουν αυτό? Δεν ξέρω! Να τους ρωτήσετε αυτούς! Χα χα χα).

 Β/ Συμπληρωματικά εισοδήματα κάθε χρονιά. Είτε είναι αυτά από μια κύρια ή δευτερεύουσα εργασία του μελισσοκόμου ή της γυναίκας του, είτε συντάξεις, είτε ενοίκια κτλ. Αν δεν υπάρχουν αυτά πολύ δύσκολα θα μπορέσεις να αντέξεις μια ολόκληρη πενταετία για να μπορέσεις επιτέλους να ζήσεις μόνο με την μελισσοκομία (ή και ακόμα περισσότερα χρόνια όπως χρειάσθηκαν αρκετοί μελισσοκόμοι). Αυτό απαντά και μια ερώτηση που μου είχε κάνει παλιότερα ένας φίλος μου μελισσοκόμος «Ποιος έχει πλεονέκτημα στην μελισσοκομία? Ένας που έχει ένα δεύτερο εισόδημα από εργασία αλλά δεν έχει πολύ χρόνο για την μελισσοκομία ή αυτός που δεν έχει δεύτερο εισόδημα εκτός μελισσοκομίας αλλά έχει άπλετο χρόνο να ασχοληθεί μόνο με αυτή?».

 Μπορείτε να θεωρείτε ότι αυτή η παράμετρος είναι δεδομένη, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι! Πχ στον Ιδιωτικό τομέα κανένας δεν μπορεί να σας εγγυηθεί ότι θα έχετε μια εργασία (κύρια ή δευτερεύουσα) για τα επόμενα 5 χρόνια, ή ότι θα έχετε εισοδήματα από ενοίκια, ή θα αρκεί πες μια σύνταξη για να ζήσετε από αυτή και να συνεχίζετε να επενδύετε λεφτά στην μελισσοκομία από αυτή. 

 Οπότε αντιλαμβάνεστε ότι ξαφνικά μειώνεται υπερβολικά πολύ το φάσμα όσων καλύπτει αυτή η παράμετρος για μια πενταετία (στην πραγματικότητα κυρίως δημοσίους υπαλλήλους καλύπτει αυτή η παράμετρος).

Γ/ Μεγάλα αρχικά χρηματικά διαθέσιμα για επένδυση. Δυστυχώς το σενάριο ξεκινώ με 1000 ευρώ να ρίξω στην μελισσοκομία και χωρίς να συνεχίσω να ρίχνω άλλα χρήματα εκτός από αυτά που θα βγάλω από την μελισσοκομία (λάθος!!! Εκτός από αυτά που ΙΣΩΣ ΒΓΑΛΩ!) σε μια πενταετία θα ζήσω τον εαυτό μου μόνο με ότι βγάλω από την μελισσοκομία δυστυχώς δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να γίνει (με καμία κυβέρνηση, σε καμία χώρα, με κανένα Θεό, σε κανένα σύμπαν!!!!). Αν το ποσό που θα επενδύσετε δεν είναι τουλάχιστο πενταψήφιο μην μπλέκετε καν! Απλά πράγματα, μην πείτε δεν σας τα είπα!!!! 

 Υπάρχει επιχείρηση που με λιγότερα χρήματα από αυτά που θεωρώ ως το ελάχιστο όριο που θα επενδύσετε να μπορέσετε να ζήσετε με αυτή σε μια πενταετία? Αν ναι, τότε μην χάνετε καθόλου χρόνο! Πάτε και κάντε την! Αν δεν υπάρχει, τότε τι σας κάνει να νομίζετε ότι η μελισσοκομία αποτελεί εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα?

 Ξέρω, ξέρω, στενοχώρησα μόλις τώρα πολύ κόσμο!!!

 Λυπάμαι!

 Συγνώμη!

 Αλλά δυστυχώς αυτό το τρίπτυχο (και οι τρείς ή δύο παράμετροι μαζί, είτε τουλάχιστο μία από αυτές) είναι παρόν σε κάθε επιτυχημένη μελισσοκομική πορεία. Σκεφτείτε πόσοι από όσους ξέρετε ότι πάνε καλά μελισσοκομικά έχουν μια (ή και περισσότερες) από αυτές τις παραμέτρους. Σκεφτείτε ξανά τι ακριβώς σας έχουν πει για την ζωή τους (γνωριμίες, εισοδήματα, περιουσία). Πόσοι από αυτούς δεν έχουν μια από τις παραπάνω παραμέτρους στην ζωή τους (μελισσοκομική ή και κανονική)? Ελάχιστοι ε? Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!! Welcome to the Jungle!!! Χα χα χα.     

 Οπότε λόγου ίσως και της πλεονεκτικής θέσης μου να επικοινωνώ με πολλούς μελισσοκόμους να είναι ευκολότερο για μένα να διαπιστώνω ορισμένα μοτίβα (μπορεί να φταίει φυσικά ίσως ότι και τον διακόπτη του εγκεφάλου μου εγώ τον έχω στην θέση ανοιχτό χα χα χα). Και αυτός είναι ο λόγος που είμαι απόλυτος όσο αφορά τους «διαδικτυακούς διδασκάλους», τους «διαδικτυακούς  Σωτήρες», και τις μελισσοκομικές ομάδες. Βλέπετε πόσο πιο εύκολα μερικές παρανοήσεις για μένα λύνονται με λίγο περισσότερο ειλικρίνεια? Δυστυχώς η ειλικρίνεια όμως ούτε αρέσει και ούτε είναι ανώδυνη!!!

 Πάμε παρακάτω στο να αποσαφηνίσουμε και άλλες πλευρές του «απόλυτου» χαρακτήρα μου όπως τον έχουν κρίνει κάποιοι. Παίδες είμαι στο διαδικτυακό μελισσοκομικό κουρμπέτι μια δεκαετία σχεδόν πλέον (μπήκαμε στο 2017 πλέον, οπότε!?!?!? Να και η δεκαετία! Χα χα χα) το κάθε τι το έχω δει ή ακούσει πάνω από καμία σαρανταριά φορές το λιγότερο. Την κάθε θεωρία, την κάθε μέθοδο, τον κάθε χειρισμό, την κάθε άποψη, την κάθε «γνώση», την κάθε συμπεριφορά. Ελάχιστα πλέον είναι νέα για μένα, σχεδόν τίποτα δεν είναι καινούριο, τα πάντα επαναλαμβάνονται διαρκώς στα μάτια μου. 

 Και δυστυχώς ότι δεν αξίζει (σύμφωνα με μένα) έχει πολύ συχνότερη πιθανότητα επανεμφάνισης από αυτά που αξίζουν. Και αυτό εκτός από λυπητερό είναι και τρομερά βαρετό (στην πραγματικότητα δεν βαριέμαι την βλακεία!!! Την σιχαίνομαι!!! Και ακόμα περισσότερο αυτούς που είναι βλάκες συστηματικά και διαρκώς. Η ευγένεια και μόνο δεν με αφήνει να τους παίρνω παραμάζωμα όπου τους πετυχαίνω! Μην μπερδεύετε την ευγένεια με την ανοχή!!! Το ένα έχει περιορισμένα όρια (η ευγένεια), το άλλο δεν έχει ύπαρξη (η ανοχή) στην πραγματικότητα μου!!! Αυτό να το έχετε στα υπόψη!).

 Έχω βαρεθεί (σιχαθεί) τα ίδια και τα ίδια, και ελάχιστα πλέον είναι διαφορετικά στις μελισσοκομικές ομάδες. Οι ίδιες κοινοτυπίες διαρκώς (πχ «η καλύτερη τροφή για τις μέλισσες είναι το μέλι*»!!!! Σοβαρά!?!?!?!? Δεν είναι το κρουασάν με σοκολάτα?!?!?! Ποιος θα το φανταζόταν ότι οι μέλισσες γουστάρουν και τους κάνει καλό το μέλι!!! Μεγάλη αποκάλυψη!!! Χα χα χα), ή τα ίδια εξειδικευμένα (ηλίθια η επόμενη λέξη που μου έρχεται στο νου χα χα χα) θέματα που αφορούν ελάχιστους εκτός από μερικούς χομπίστες και επαναλαμβάνονται διαρκώς**.  

 Και πλέον αυτό άρχισε να φαίνεται ολοκάθαρα στην συμπεριφορά μου, και αυτός είναι ο λόγος που απομακρύνομαι διαρκώς από μελισσοκομικές ομάδες και την διαδικτυακή μελισσοκομία (που πλέον τελείωσε αυτή η θεματολογία για μένα). Απομάκρυνση και αποξένωση σε τέτοιο σημείο που πλέον ούτε καν θέλω να έχω παρουσία στην αρχική μου σελίδα στο facebook! Ναι απόφαση μου πλέον είναι να υπάρχουν από μένα στην σελίδα προφίλ μου μόνο σύνδεσμοι από το blog  μου και μόνο. Δεν θέλω να επιβάλω τον εαυτό μου σε κανένα για αυτό μέχρι τώρα δεν δημοσίευα αναρτήσεις του blog μου σε μελισσοκομικές ομάδες.

 Πλέον ούτε θα έχω άλλη παρουσία ακόμα και στο προφίλ μου στο Facebook, για να μην επιβάλω τον «τεράστιο εγωισμό» μου στους άλλους!!! Πείτε μου αν τελικά σας ενοχλούν ακόμα και οι αναρτήσεις του blog μου στο προφίλ μου στο facebook για να το καταργήσω στο τέλος και αυτό (το προφίλ μου στο Facebook όχι το blog μου!!! Αυτό δεν θα γίνει ποτέ, όσο και αν κάποιοι το θέλουν σαν τρελοί αυτό! Χα χα χα) να γλυτώσετε και εσείς και εγώ.

 Α και κάτι ακόμα! 

 Ερωτήσεις του στιλ «Αυτός  έχει τετραψήφιο αριθμό κυψελών όπως ο ίδιος λέει, πότε προλαβαίνει να ασχολείται με αυτές, αλλά και να «διδάσκει», αλλά και να πουλά το μέλι του στην λαϊκή? Ή αυτός με τόσες κυψέλες ακόμα και 20 κιλά μέλι να βγάζει στην κάθε μια δεν θα έχει τουλάχιστο 20 τόνους μέλι? Ακόμα και με 4 ευρώ το μέλι να το πουλά δεν θα βγάζει τουλάχιστο 80.000 ευρώ κάθε έτος? Με τόσα λεφτά κάθε χρονιά γιατί έχει ένα πάγκο της πλάκας (της π@υτσας! Χα χα χα) και 5-6 μέλια,3-4 κηραλοιφές και 2-3 βάμματα πρόπολης σε αυτόν?» Ωραίες ερωτήσεις  το παραδέχομαι,  αλλά τις κάνετε μαιμούνια στο λάθος άτομο!!! Να τις ρωτήσετε σε αυτούς που πρέπει και όχι σε μένα! Τις μάχες σας πρέπει να μάθετε να τις δίνετε μόνοι σας πλέον. Ο Αρκούδας τέλευσε με αυτά τα χαζά! Χα χα χα.

 Και για το τέλος μια παράκληση.

 Σας παρακαλώ μην με βάζετε μόνοι σας σε μελισσοκομικές ομάδες!!!! Αν ήθελα να ήμουν σε μελισσοκομικές ομάδες θα ήμουν (ή θα έκανα μια δική μου!!!). Ποιο μέρος της φράσης «Δεν ξανασχολούμαι με την διαδικτυακή μελισσοκομία» δεν το καταλαβαίνετε? Εδώ θέλω να βγω και από τις ελάχιστες μελισσοκομικές ομάδες που ανήκουν σε μελισσοκόμους που εκτιμώ, και δεν βγαίνω για να μην το πάρουν στραβά και τους προσβάλω! Γιατί να θέλω να μπω σε νέες ομάδες, ιδίως από μελισσοκόμους που κάθε φορά που ανοίγουν το στόμα τους εκτίθενται λόγου της ασχετοσύνης τους και της βλακείας τους (ξέρεις εσύ ποιος είσαι!!! Πριν από μερικές μέρες σε διέγραψα και σε μπλόκαρα επίσης γιατί θέλοντας να γίνεις φίρμα και εσύ στην μελισσοκομία έχωσες ότι κινούταν και δεν κινούταν με το έτσι θέλω στην ομαδούλα που έκανες πριν από μερικές μέρες. Οπότε……)?

 Για να σας χαρίσω και ένα τελευταίο κέρασμα σχετικά με την διαδικτυακή μελισσοκομία.

 Γιατί τόσο γκαιλέ να γίνετε μεγάλα ονόματα ανάμεσα στους μελισσοκόμους?

 Ξέρετε πόσοι είναι συνολικά όλοι οι μελισσοκόμοι?

 Πριν από μερικά χρόνια ήταν 20.000 άντε τώρα να είναι 30.000! Και φυσικά οι μισοί από αυτούς δεν είναι καν στο διαδίκτυο, αλλά ας πούμε είναι όλοι στο διαδίκτυο! Οπότε έχουμε 30.000 νοματαίους. 

 Δηλαδή?

 Όσοι είναι οι κάτοικοι της πόλης των Γιαννιτσών!!!

 Δηλαδή αν κάποιος γίνει μεγάλο όνομα ανάμεσα στους μελισσοκόμους είναι σαν να έγινε μεγάλο όνομα στα Γιαννιτσά!!!!

 Το πιάσατε αυτό? Πρώτη φίρμα στα Γιαννιτσά!!!!

 Για αυτό και μόνο μαλώνετε και ξευτιλίζετε τον εαυτό σας! Για να είσαστε πρώτη φίρμα σε μια πόλη σαν τα Γιαννιτσά (δεν έχω τίποτα με αυτή την πόλη, έχω πάει ήδη και μου άρεσε και αρκετά!).

 Το έχετε αντιληφθεί ότι μια σκυλού τραγουδιάρα στις Σέρρες θα την ξέρουν πολλοί περισσότεροι από ότι την πρώτη μούρη στην Ελληνική Μελισσοκομία?

 Κερασμένο αυτό παίδες για να έχετε ένα μέτρο των μεγεθών γύρω σας χα χα χα.


 Αρκετά, πάμε στο Φρασεολόγιο μου και την μετάφραση του για να αντιλαμβάνεστε καλύτερα τι σας λέω. Υποθέτω ότι αρκετοί θα αναγνωρίσετε αρκετές από αυτές τις φράσεις στην μεταξύ μας γραπτή επικοινωνία χα χα χα.

 Καλά όλα αυτά μέλι φέτος πήρες? = Μην με πρήζεις με θεωρίες και τα χαζά που ήδη τα ξέρω και κυκλοφορούν αβέρτα στις μελισσοκομικές ομάδες και στα βιβλία! Εσύ πόσο αποτελεσματικά όλες αυτές τις γνώσεις χρησιμοποίησες για να πετύχεις τον βασικό σου στόχο που είναι να παίρνεις μέλι και όχι να χάνεις τον χρόνο σου με χαζές συζητήσεις?

 Αυτό είναι πολύ δύσκολο για να το πετύχεις = Αυτό θα φτύσεις αίμα για να το πετύχεις.

 Αυτό μπορεί να γίνει υπό πολύ συγκεκριμένες προϋποθέσεις = Τις ίδιες ακριβώς προϋποθέσεις που χρειάζεται ο ΠΑΟΚ για να πάρει πρωτάθλημα χα χα χα.

 Πρέπει μάλλον να βρεις ένα παλιό μελισσοκόμο να σε βοηθήσει = Κατεπείγοντος πρέπει να βρεις ένα παλιό μελισσοκόμο για να σε βοηθήσει γιατί έχεις μπλέξει τα μπούτια σου από την πολύ θεωρία.

 Μου φαίνεται ότι κάπου έχεις χάσει τον δρόμο σου = Σοβαρά τώρα!!! Έχεις απέναντι ένα επαγγελματία μελισσοκόμο (σπάνιο αυτό), που είναι διατεθειμένος να σου απαντήσει ότι θέλεις (πολύ σπάνιο αυτό), ειλικρινώς και με τεκμηρίωση (εκπληκτικά σπάνιο αυτό!!! Χα χα χα) και εσύ τον ρωτάς αυτή την μπαρούφα?

 Μου φαίνεται δεν με διαβάζεις = Καλά ρε μπαγλαμά!!! Έχω γράψει τόσες και τόσες εκτεταμένες μελισσοκομικές αναρτήσεις!!! Για ποιόν τις έγραψα? Για μένα? Εγώ ήδη όλα αυτά τα ξέρω! Για σένα τα έγραψα και για όλους τους άλλους. Στρώσε τον κώλο σου και διάβασε.

 Μην μου ξαναμιλήσεις για αυτόν τον μαλάκα (μαλάκες) = Μόλις άρπαξες μια κίτρινη κάρτα που έχεις σχέση με αυτόν τον μαλάκα, σε έχω στο στόχαστρο, μια δύο παρατηρήσεις ακόμα και μετά κόκκινη κάρτα και πορεία για τα αποδυτήρια.

 Άλλο η Θεωρία και άλλο η Πράξη = Ο συγκεκριμένος επιστήμονας ( ή και θαμώνας μελισσοκομικών ομάδων ή και συγγραφέας μελισσοκομικών βιβλίων) αν δεν έβγαζε 1700-2000 ευρώ τον μήνα από την μισθοδοσία του και έπρεπε να ζήσει μόνο με την μελισσοκομία αν έκανε ακριβώς ότι διακηρύσσει θα είχε πεθάνει από την πείνα!

 Όπου ακούς πολλά κεράσια πάρε μικρό καλάθι = Μην ακούς για τρελές αποδόσεις στην μελισσοκομία δεν υφίστανται αυτές πουθενά εκτός από τα μυαλά των άσχετων.

 Ο καθένας κρίνεται = Αυτός (ή και εσύ! Ανάλογα που το απευθύνω ) μόλις έκανε(ς) χοντρή μαλακία σύμφωνα με μένα, ετοιμάσου για την άγουσα στα αποδυτήρια.

 Αυθεντίες δεν υπάρχουν = Φίλε δεν θεωρώ με τίποτα ότι είμαι αυθεντία, αλλά επίσης το ίδιο θεωρώ και για σένα και για κάθε άλλον. Μην μου θέτεις κάποιους ως αυθεντίες γιατί στα μάτια μου μοιάζεις σαν άτομο του μεσαίωνα που νόμιζε ότι η γη είναι επίπεδη, και το μόνο που σκέφτομαι είναι να σε κεράσω μια μπανάνα μια που μόλις κατέβηκες από τα δέντρα χα χα χα.

 Αυτό είναι λίγο αμφισβητούμενο = Η πιθανότητα να είναι σωστό αυτό είναι πολύ μικρότερη από αυτή του να είναι λανθασμένο.  

 Μην πιστεύεις ότι ακούς = Αυτό που μόλις μου είπες είναι τελείως λανθασμένο.

 Δεν έχει τόσα λεφτά η μελισσοκομία = Δεν έχει τόσα λεφτά η μελισσοκομία!!! Πόσο περισσότερη επεξήγηση θέλει αυτή η φράση!!! Χα χα χα.

 Δεν υπάρχει πολύ ζήτηση για αυτό το προϊόν = Όλη την χρονιά μου ζήτησαν 10 βασιλικούς πολτούς και μάλιστα ο δέκατος που μου ζήτησε είχε ξεχάσει την παραγγελιά του χα χα χα.

 Καλά εσύ ξέρεις καλύτερα, κάνε ότι νομίζεις = Τι με ρωτάς κάτι αν είσαι αποφασισμένος να κάνεις στο τέλος αυτό που έχεις αποφασίσει από πριν εσύ!!!

 Θα πρέπει να αποκτήσεις μεγαλύτερη κινητικότητα = Μην ακούς βλακείες θεωρίες και άρχισε να μετακινείς αβέρτα κυψέλες γιατί στο τέλος της χρονιάς θα σε ρωτήσω «Καλά όλα αυτά μέλι φέτος πήρες?».

 Από θεωρίες καλά πάμε = Βλέπε παραπάνω την φράση «Καλά όλα αυτά μέλι φέτος πήρες?».

 Μπράβο καλά τα πας = Μπράβο καλά τα πάς! Πλάκα τώρα μου κάνετε αν δεν το καταλάβατε αυτό! Χα χα χα.

 Δεν είναι σωστά όλα όσα γράφουν τα βιβλία = Μερικοί μελισσοκομικοί συγγραφείς θέλουν κρέμασμα από τα @ρχίδια.

 Καλός ο τάδε αλλά πέθανε νωρίς = Πλακά μου κάνεις και αναφέρεις αυτόν? Αυτός πέθανε πριν έρθει καν η Βαρρόα στην Ελλάδα!!! Αν ζούσε τώρα πιστεύεις ότι θα έλεγε τα ίδια με τότε?

 Σταμάτα να χάνεις τον χρόνο σου με χαζά =  Η μελισσοκομία είναι πάνω από μια κυψέλη και όχι μπροστά από μια οθόνη.

 Δεν είναι ρεαλιστική αυτή η λύση (ή δεν το παίζουν αυτό ούτε στις φυλακές) = Ακόμα ένα από τα μελισσοκομικά φολκλόρ που δεν έχει καμία εφαρμογή στην πραγματική μελισσοκομία.

 Μου φαίνεται ότι έχεις υποτιμήσει μερικές παραμέτρους = Θα πρέπει να ρίξεις περισσότερα λεφτά ή περισσότερη δουλειά ή περισσότερο χρόνο στην μελισσοκομία.

 Δεν μπορώ να εγγυηθώ για κανένα στην μελισσοκομία = Μην εμπιστεύεσαι κανένα, ποτέ, και για τίποτα.

 Καλές μάνες είναι οι μάνες που γεννούν = Άσε τις μαλακίες σχετικά με φυλές βασιλισσών, κυνήγα την νεκταροέκκριση αν θέλεις τα μελίσσια σου να αναπτυχθούν.

 Δεν είναι μόνο θέμα τροφοδότησης = Κάνε κρατεί στην τροφοδοσία, και μετακίνα αβέρτα τα μελίσσια.

 Τα μελίσσια τρέφονται με πετρέλαιο = βλέπε παραπάνω το «Δεν είναι μόνο θέμα τροφοδότησης»

 Ουχ ουχ ουχ αυτό το μαιμούνι = Θα σε καρυδώσω ρε μπαγλαμά δεν με ακούς καθόλου!!! Χα χα χα.

 Και εγώ σε εκτιμώ = Αν δεν έχει προστεθεί από πίσω το «Σαν άτομο» ή και το «και σαν μελισσοκόμο» σημαίνει ότι σε εκτιμώ απλώς ως ύπαρξη (όπως πχ μια αμοιβάδα, μια ύαινα, ή τον Ίο του Έμπολα! Χα χα χα), είμαι πολυγραφότατος μην το ξεχνάτε! Όταν κάτι δεν το προσθέτω δεν είναι γιατί βαριέμαι αλλά γιατί δεν θέλω να το προσθέσω! Αν δείτε μόνο την παραπάνω φράση να ξέρετε ότι μόλις σας είπα ότι δεν σας εκτιμώ ως άτομο ή ως μελισσοκόμο! Αλλιώς θα το διευκρίνιζα! Φυσικά το επόμενο που θα δείτε μετά από αυτή την φράση είναι η διαγραφή και το μπλοκάρισμα χα χα χα

 Καλή τύχη και καλή συνέχεια = Στο επόμενο δευτερόλεπτο έχεις αρπάξει διαγραφή και μπλοκάρισμα χα χα χα.

 Είσαι σίγουρος για αυτόν τον χειρισμό? = Αν σε είχα κοντά μου και ήσουν σε ακτίνα βολής του χεριού μου θα την είχες αρπάξει την σφαλιάρα στο σβέρκο χα χα χα.

 Μην ακούς όλα εμάς τα ψώνια της μελισσοκομίας = Ξεκόλλα από την οθόνη και άρχισε την πραγματική μελισσοκομία πάνω από την κυψέλη.

 Δεν ξέρω = Η πιο σπάνια φράση που θα βγει από χείλη μελισσοκόμου, κάνε εκτύπωση την οθόνη αμέσως! Δεν θα την ξαναδείς ποτέ ξανά στην ζωή σου χα χα χα.

 Φτάνει τόσο μετάφραση θα εκραγούν τα μυαλά σας!!! Χα χα χα.

 Αυτά για σήμερα παλικαράκια μου, δεν ήταν και λίγα. Δεύτερη μέρα του χρόνου πάτε για καμία βόλτα έξω (μην γαμηθείτε στα ποτά, είπαμε οικονομία πλέον στα πάντα για να προχωρήσουμε μελισσοκομικά ) με την κυρά και ξεσκάστε λίγο.

 Και άστε εμάς τα ψώνια της μελισσοκομίας να δίνουμε το σόου μας, πως αλλιώς θα γίνουμε πρώτες μούρες στα Γιαννιτσά? Χα χα χα.

 Μέχρι την επόμενη ανάρτηση………

 Adios Amigos Locos


*  Και ναι ήδη πρόλαβα και έγραψα κάτι πάνω σε αυτό σε σχόλιο στην ανάρτηση του blog Το φαινόμενο μελισσοκόμος ή γκρινιάζω άρα υπάρχω !

 Και τι είπε ο κακός ο άνθρωπας σχετικά?

 Αυτό :

 «Ναι θυμίζει αρκετά την εσκεμμένη μονοδρόμηση της σκέψης του Όργουελ (την κατασκευή συναίνεσης που αναφέρει και ο Τσόμσκι) αλλά περισσότερο θυμίζει τον «Γενναίο νέο κόσμο» του Χακσλεή όπου η πληθώρα των πληροφοριών τελικά τις κάνει άχρηστες γιατί καταβάλουν πλήρως την ικανότητα κατανόησης των ανθρώπων (με λίγα λόγια πληθώρα από ασήμαντες γνώσεις στις μελισσοκομικές ομάδες που δεν αποσκοπούν στην μεγιστοποίηση της απόδοσης του μελισσοκόμου αλλά σε ασήμαντες θεωρητικές λεπτομέρειες που ενδιαφέρουν μόνο τους πλήρως ειδικευμένους ειδήμονες πχ HMF στο μέλι από τα απολεπίσματα, ναι κακό εάν υπάρχει πολύ, αλλά αν δεν υπάρχει άλλη επιλογή τροφοδοσίας το χρησιμοποιείς στην τροφή, το παιχνίδι λέγεται επιβίωση για τους επαγγελματίες μελισσοκόμους που ένας πχ επιστήμονας που είναι στην μισθοδοσία του κράτους δεν το καταλαβαίνει. Δυστυχώς αυτή την διαφορά δεν την καταλαβαίνει και ένας νέος μελισσοκόμος θα πάρει την γνώση HMF Πολύ = κακό και τέλος! Δεν θα του κόψει ότι δεν υπάρχουν επαρκή λεφτά στην μελισσοκομία για να χρησιμοποιείς την καλύτερη δυνατή ποιότητα και για τις τροφές των μελισσιών σε μέλι, και ότι η άλλη εναλλακτική που έχει ένας επαγγελματίας είναι πχ να μην ταΐσει στα πεύκα γυρεόπιτα και τα μελίσσια να πέσουν με τα μούτρα μετά από αυτά. Θα έρθει ο νέος μελισσοκόμος και θα σου πετάξει μια κοινοτυπία του στιλ «Η καλύτερη τροφή για τα μελίσσια είναι το μέλι» όπως παπαγαλίζουν και όσοι δεν έχουν μόνη πηγή εισοδήματος τα μελίσσια, και εσύ σαν επαγγελματίας μελισσοκόμος το μόνο που θα σκεφτείς είναι το «Θα φας καλά γκάβακα! Μέχρι να κόψεις τις μαλακιές έχεις να δουλεύεις αβέρτα χρονιές με πλήρες παθητικό» χα χα χα).»

 Χα χα χα.

**εξειδικευμένο –ηλίθιο- θέμα αυτής της μορφής? Α ας βρούμε ένα. Πχ Κυψέλες Dadant!!! Διαρκώς λέω όποιος θέλει να μας πείσει για αυτές το μόνο που χρειάζεται είναι να τις δοκιμάσει μαζικά –και αν θέλει και συγκριτικά με κανονικές – πες 100 κυψέλες και να δημοσιεύσει τις αποδόσεις τους –και σε σχέση αν θέλει με τις κανονικές- και τις εμπειρίες του σε μεταφορές, τρύγους, κ.α.

 Αντί να το κάνουν αυτό οι ελάχιστοι που μονίμος προπαγανδίζουν (σπάζουν @ρχίδια είναι η σωστή έκφραση στα νεοελληνικά χα χα χα) τα υπέρ αυτής της κυψέλης ξαναρχίζουν τα «να έτσι σε αυτή την χώρα οι dadant και να αλλιώς στην  άλλη χώρα, και έξυπνοι αυτοί μαλάκες εμείς, και, και, και, και…………….».

 Παιδάκια μου σταματήστε να δείχνετε σαν μίζεροι γραφικοί φουκαράδες!!!!

 Έχετε πίστη σε αυτές τις κυψέλες? Κάντε και το αντίστοιχο άλμα πίστης (ακριβώς όπως κάναμε εμείς με την νομαδική μελισσοκομία!)! Δοκιμάστε τες μαζικά αφού πιστεύετε τυφλά σε αυτές! Αν έχετε δίκιο θα μας βάλετε τα γυαλιά και θα βγάζετε αβέρτα μέλι, και θα γίνετε σπουδαίοι και τρανοί, και θα σας ρωτάνε (εκείνη η Μ@υνάρα Η Άννα η Μπουσδούκου χα χα χα)  από τον Σκαί στα πρωινάδικα το πώς σας έκοψε εσάς μόνο να έχετε αυτή την φοβερή ιδέα που άλλαξε το μέλλον της Ελληνικής μελισσοκομίας και εσείς θα απαντάτε «Μα όλοι οι άλλοι οι επαγγελματίες μελισσοκόμοι είναι μαλάκες, σε εμένα μόνο κόβει το τσερβέλο μου!!!» χα χα χα.  Κάντε το απλώς!! Άστε τα λόγια και χώστε λεφτά σε ότι πιστεύετε με όλη την καρδιά σας! Δεν σας εμποδίζει κανένας να το κάνετε! Ρίξτε μαζικά λεφτά και κάντε το, και θα είσαστε μάγκες αν πετύχετε (αν αποτύχετε θα σας κλαίνε όμως ακόμα και οι ρέγκες χα χα χα).

 Αλλά το να μιζεριάζετε διαρκώς στο στιλ «Γιατί δεν ρίχνετε όλοι εσείς τα καλά σας λεφτά σε dadant για να δούμε αν αξίζουν (παρόλο που δεν τις έχετε πίστη εσείς αλλά μόνο εγώ!) και μετά να μου πείτε πως τις δουλεύουν, για να μην ρίξω εγώ αβέρτα λεφτά (για κάτι που πιστεύω μόνο εγώ ε!!!)» ξέρετε δεν δείχνει και τόσο καλά ε? Είναι λίγο δύσκολο να μην σε περάσουν για γραφικό και για φουκαρά οι επαγγελματίες μελισσοκόμοι μετά από αυτό ε? Για σκεφτείτε το αυτό καλύτερα (παρά να σπάζετε για μια ακόμα φορά @ρχίδια!)).      




Μότσανος Λάζαρος
Σοχός 2/1/2017


2 σχόλια:

  1. Καταπέλτης! Από τα καλύτερα κείμενα σου και απο τα πρώτα που πρέπει να διαβάσει ένας νέος (αν δεν του αρέσει το ύφος σου υπάρχουν καμπόσοι προφήτες της μελισσοκομίας ή "αποκαλυπτικοί" μελισσομπλογκερ για να διαβάζει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή