UA-50457385-1

Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Περί ορθογραφίας



Παίδες μου, φίλοι μου, μελισσοκόμοι. Μια μικρή διευκρίνηση πάνω σε κάτι που βλέπω να το κάνετε διαρκώς λάθος και χτυπάει άσχημα σε όποιον το βλέπει.
Η δραστηριότητα κατά την οποία κάποιος ασκεί την μελισσοκομία (στατική ή νομαδική) γράφεται στην Νεοελληνική γλώσσα ως "μελισσοκομία".
Τα μέρη όπου έχετε τα μελίσσια σας γράφονται ως "μελισσοκομεία".
 Το να γράφεις για την δραστηριότητα της μελισσοκομίας και να χρησιμοποιείς την λέξη "μελισσοκομεία" είναι λάθος που χτυπάει πολύ άσχημα στο μάτι, και κάθε υποψήφιος πελάτης σας που θα το καταλάβει θα αναρωτηθεί πως γίνεται κάποιος που ασχολείται επαγγελματικά με την μελισσοκομία να μην κάτσει να μάθει  ούτε καν την ορθή γραφή αυτής της δραστηριότητας (που σε κάθε μελισσοκομικό βιβλίο είναι ξεκάθαρη η ορθή γραφή της, τι γίνεται? Δεν έχετε ανοίξει ποτέ κανένα μελισσοκομικό βιβλίο? Μόνο σε μελισσοκομικές ομάδες διαβάζετε?).

Λεπτομέρεια θα μου πείτε, ναι, αλλά εγώ αν ήμουν εν δυνάμει πελάτης σας αν έβλεπα κάτι τέτοιο δεν θα έπαιρνα μέλι από εσάς! Και δεν είμαι ο μόνος που σκέφτεται έτσι!

Οπότε για να μην χάνετε πελάτες, και να μην χαρακτηρίζεται όλος ο κλάδος ως " Οι χοντροκέφαλοι οι μελισσοκόμοι που ούτε πως γράφεται αυτό που κάνουν δεν ξέρουν" προσπαθήστε να το διορθώσετε.
Γιατί πλέον δεν έχετε και δικαιολογία, μια που κάποιος σας το έχει επισημάνει ήδη, άρα δεν μπορείτε να επικαλεστείτε άγνοια.

Χα χα χα.


Adios Amigos Locos






Μότσανος Λάζαρος
Σοχός 22/6/2017

1 σχόλιο: