UA-50457385-1

Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Αυτό λοιπόν πίνω και δεν σας δίνω


 Εδώ και πολύ καιρό υπάρχει ένας επαναλαμβανόμενος προβληματισμός από τους αναγνώστες μου καθώς διαβάζουν τα γραπτά μου και διαπιστώνουν πολλά καντάρια τρέλας, και κεφιού μέσα τους. Ο οποίος μου έχει διατυπωθεί με πολλούς τρόπους και εκφράσεις οι οποίες έχουν συνήθως όμως ένα κοινό νόημα που χονδρικά θα μπορούσε να διατυπωθεί ως "Τι πίνεις Αρκούδε και δεν μας δίνεις?", "Μπας και είναι κανένα πικρό και βαρύ αψέντι? Μπας και είναι σπόροι πεγιότ τίγκα στο μεσκάλ? Μπας και είναι LSD ψιλοκομμένο? Ή είναι μήπως ένα βαρύ χαρμάνι από Σπορ του Βορρά και Ριζοσπάστη?" 

 Καιρός το λοιπόν να λυθεί αυτή η απορία των αναγνωστών μου για να κατανοήσουν και περισσότερο τις μούσες που σιγοψιθυρίζουν πίσω από το αυτί μου. 



 Ιδού λοιπόν το μέγα μυστικό πίσω από την τρέλα που κουβαλώ!

 Χα χα χα.

 Λίγο Σούπερ πρωτεϊνούχο Smoothie και τύφλα να έχει ο Γουίλιαμ Μπάροουζ με το LSD του!

 Και από γεύση?

 Έχω πιει και χειρότερα (αλλά όχι πολύ χειρότερα! Χα χα χα)!

 Οπότε με αυτή την τρομερή αποκάλυψη σας αφήνω με μια απορία λιγότερη και με μια ανησυχία περισσότερη!

 Μέχρι την επόμενη αποκάλυψη........


Adios Amigos Locos



Μότσανος Λάζαρος

Θεσσαλονίκη 7/8/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου