UA-50457385-1

Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Αναζήτηση αναρτήσεων στις Μελισσοιστορίες και άλλα ή αλλιώς Η τρικυμία εν κρανίο του Αρκούδα!



Αρκούδα Χαίρε.

Αυτό το ρημάδι το search της σελίδας σου, ΠΟΤΕ δεν μου έδωσε αποτελέσματα που ψάχνω και βέβαια ψάχνω manual, ο χρόνος δε, όπως ξέρεις είναι χρήμα.

Κάνε μια προσπάθεια να γίνουν τα πράγματα κάπως καλλίτερα. Είναι κρίμα τόσος «πλούτος γνώσης», να πηγαίνει τζάμπα.

Σου εύχομαι καλή χρονιά και καλά και πολλά μέλια.

***** *. 

Bear's Nest: Χαίρε ****** και σε ευχαριστώ που μου δίνεις την ευκαιρία να αναπτύξω ένα ακόμα θέμα που αφορά αυτό το blog και την λειτουργία του.

 Αλλά πριν από όλα μια μικρή παρένθεση σχετικά με μια πρόταση που διατύπωσες και δεν συμφωνώ μαζί της, το ότι αυτός ο «Πλούτος γνώσης» όπως αναφέρεις πάει χαμένος. Ναι έχεις δίκιο και ο χρόνος είναι χρήμα, αλλά επίσης και η γνώση είναι χρήμα! Όποιος έχει εκτιμήσει ότι αυτό το blog ότι μπορεί να του χαρίσει γνώση πρωτότυπη και αξιόπιστη, μπορεί να δαπανήσει και τον απαραίτητο χρόνο για να την αποκομίσει και μέσα από αυτό. Όποιος δεν θεωρεί ότι αξίζει ο χρόνος του ως τίμημα για να ανακτήσει αυτή την δωρεάν γνώση μέσα από to blog τότε πράγματι πάει χαμένος για αυτόν αυτός ο πλούτος γνώσεων!

 Δεν μπορώ να κάνω και πολλά πάνω σε αυτό, μια που είναι προσωπική επιλογή του καθενός το που θα δαπανήσει χρόνο, και δική του ευθύνη το πώς θα σταθμίζει τις γνώσεις που του προσφέρονται. Από την πλευρά μου και η συγκέντρωση των γνώσεων και εμπειριών που παρουσιάζω στο blog μου κόστισαν πολύ και σε χρόνο, και σε κόπο, και σε πραγματικό χρήμα. Όπως μου κόστισαν και αντίστοιχο χρόνο και κόπο (καθώς και εν δυνάμει χρήμα, αν τα παραπάνω τα χρησιμοποιούσα σε κάτι άλλο) για να τα παρουσιάσω σε εσάς χωρίς ανταλλάγματα (ούτε έχω μαγαζί με μελισσοκομικά, ούτε διαφημίζω άμεσα ή έμμεσα με γκρίζα διαφήμιση προμηθευτές με ποικίλα αντίτιμα, ούτε αποσκοπώ στο να ψηφιστώ πουθενά -πχ μελισσοκομικούς συλλόγους, ΟΜΣΕ, αυτόδιοικητικές, ή εθνικές εκλογές-).

 Οπότε και ο πλούτος γνώσεων μέσα στον blog δεν πάει χαμένος. Χαμένος πάει μόνο για όσους δεν είναι διατεθειμένοι να ψάξουν για αυτόν, και πιθανότατα και δεν τον αξίζουν (εδώ φαίνεται και η ιδιοσυγκρασία μου, μην την παρεξηγείτε, αλλά άτομο που δεν επιθυμεί να επιβάλει το εαυτό του στους άλλους είναι εκτός από αυστηρός με τον εαυτό του αυστηρός και με τους άλλους).

 Τα παραπάνω τα γράφω χωρίς καμία προσωπική μομφή προς το μέρος σου, απλώς παρουσιάζω το σκεπτικό μου σχετικά με την ίδια την διαδικασία επιλογής και στάθμισης των γνώσεων που επιλέγει να λάβει ο καθένας μας.

 Πάμε τώρα στο πως μπορούμε να βρούμε αυτό που ζητάμε μέσα από το blog μου (δηλαδή το τι τρόπους έχω ήδη σκεφτεί για να είναι εύκολη η αναζήτηση πληροφοριών μέσα στο blog μου) και μετέπειτα θα συζητήσουμε το τι θα μπορούσε να γίνει και ποιοι είναι οι περιορισμοί που υπάρχουν στην βελτίωση της αναζήτησης πληροφοριών και γνώσεων.

 Πρώτα από όλα να διευκρινίσω ότι δεν έχω γνώση προγραμματισμού και διαχείρισης ιστοσελίδων. Όσα καλούδια έχω προσθέσει μέσα στο blog μου που βοηθούν την αναζήτηση αναρτήσεων είναι καλούδια που δημιούργησαν προγραμματιστές και τα δίνουν δωρεάν για να χρησιμοποιηθούν στον blogger. Αρκετά από αυτά που έχω προσθέσει με τον καιρό έχουν πάψει να λειτουργούν (γιατί είτε δεν τα υποστηρίζουν οι δημιουργοί προγραμματιστές τους, είτε γιατί θέλουν αμοιβή για να συνεχίσουν να λειτουργούν απρόσκοπτα).

 Από ότι βλέπετε το ρολάρισμα στο blog μου είναι παρόμοιο με το ρολάρισμα του facebook (καθώς κατεβαίνεις προς τα κάτω βγάζει άμεσα τις επόμενες αναρτήσεις και δεν εμφανίζει κουμπιά σελίδων για μετάβαση προς τις προηγούμενες αναρτήσεις), πολύ ωραίο κολπάκι και το μόνο του μειονέκτημα είναι ότι χάνεις κλικ - προβολές εξαιτίας του. Δεν με ενδιαφέρουν καθόλου όμως τα κλικ οπότε δεν αποτελεί μειονέκτημα για μένα (αλλά σίγουρα θα αποτελούσε τρομερό μειονέκτημα για τους blogger με τα εκατομμύρια προβολές και τις διαφημίσεις στα blog τους χα χα χα).

 Δεύτερη αναζήτηση είναι ένα παράθυρο στα αριστερά της οθόνης που παρουσιάζει προς τα πίσω τις αναρτήσεις του blog (μάλιστα μπορεί να παρουσιάσει μέχρι 499 αναρτήσεις πίσω, δυστυχώς αυτός που το έκανε δεν είχε σκεφτεί ότι ένα blog μπορεί να έχει πάνω από αυτόν τον αριθμό αναρτήσεων, που να ήξερε ο καημένος!!! Χα χα χα).

 Άλλη επιλογή αναζήτησης είναι και οι δέκα δημοφιλέστερες αναρτήσεις του blog που παρουσιάζονται πάλι από τα δεξιά της οθόνης, όπως και οι δέκα τελευταίες χρονολογικά αναρτήσεις του blog. Επίσης υπάρχουν όλες οι αναρτήσεις του blog ταξινομημένες χρονολογικά (ανά έτος, και μήνα) για να τις αναζητήσει κανείς εκεί.

 Υπάρχει και ένας πίνακας περιεχομένων που ανά ετικέτα παρουσιάζει τις αναρτήσεις του blog, αλλά δυστυχώς παρουσιάζει μόνο μέρος τους, δεν σκέφτηκε αυτός που δημιούργησε τον κώδικα ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν εκατοντάδες αναρτήσεις σε κάθε ετικέτα!

 Δουλεύω επίσης στις αναρτήσεις μου πολύ με ετικέτες (προσθέτω δηλαδή σε κάθε ανάρτηση μου τις ετικέτες που νομίζω τις ταιριάζουν και μπορούν να τις ομαδοποιήσουν με άλλες συναφείς αναρτήσεις για ευκολότερη αναζήτηση) οπότε πατώντας τις ετικέτες μπορείς άμεσα να έχεις όλες τις συναφείς (σύμφωνα με μένα φυσικά) αναρτήσεις.

 Υπάρχει και το search του blogger που να σου πω ποτέ δεν το έχω χρησιμοποιήσει εγώ. Ένα από τα κομμάτια κώδικα που είχα προσθέσει έβγαζε στο τέλος κάθε ανάρτησης και 4 μικρά παράθυρα με συναφείς αναρτήσεις για να κατευθυνθείς εκεί, αλλά πλέον αυτό από μόνο του έχει απενεργοποιηθεί.

 Αυτά είναι τα καλούδια που είχα προσθέσει από κομμάτια κώδικα που βρήκα δωρεάν στο διαδίκτυο. Για να δούμε και το τι έχω κάνει εγώ για να είναι ευκολότερη η αναζήτηση μέσα στο blog μου. Πρώτα από όλα χρησιμοποιώ αβέρτα συνδέσμους μέσα στις αναρτήσεις μου που οδηγούν σε άλλες αναρτήσεις που θεωρώ ότι είναι συναφείς με την ανάρτηση που διαβάζετε.

 Επίσης έχω δημιουργήσει σειρές αναρτήσεων (πχ η σειρά απαντώ εκεί που δεν με σπέρνουν με μελισσοκομικές ερωτήσεις, ή η σειρά ο δρόμος έχει την δική του ιστορία με street art) όπου παραθέτω σε κάθε ανάρτηση της σειράς σε συνδέσμους και όλες τις προηγούμενες αναρτήσεις της ίδιας σειράς.

 Επίσης από σεβασμό στους αναγνώστες μου εκτός από πρωτότυπες και αποκλειστικά δικές μου αναρτήσεις δεν επαναλαμβάνω μέσα στην ροή του blog μου παλιότερες αναρτήσεις μου (χάνεις έτσι φοβερά σε κλικ αλλά γίνεται τρομερά πιο εύκολη η αναζήτηση προς τα πίσω, ήδη χωρίς επαναλαμβανόμενες αναρτήσεις και ξεπεράστηκε το ορόσημο των 400,000 προβολών! Εάν υπήρχαν επαναλαμβανόμενες αναρτήσεις θα είχε ήδη ξεπεραστεί το ένα εκατομμύριο προβολές, και εάν υπήρχε και μια ομάδα μελισσοκομική δική μου τότε θα υπήρχε πληθυντικός αριθμός στα εκατομμύρια  των προβολών!).

 Θα μπορούσατε να μου πείτε «Ρε φίλε αν δεν μπορείς εσύ να κάνεις κάποιες μετατροπές στο blog σου γιατί δεν παίρνεις κάποιους επαγγελματίες να τις κάνουν αυτοί, και να πετά το επαγγελματικό σου πλέον blog?».  Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι τρομερά απλή. Και γιατί δεν έχω αυτή την δυνατότητα αλλά ούτε και αυτή την επιδίωξη!

 Ήδη έχω αναφέρει ότι ούτε λεφτά βγάζω από το blog μου ούτε έχω άλλες επιδιώξεις από αυτό. Φυσικά χάρη σε αυτό με γνώρισε πολύς κόσμος και εκτιμώντας με ως άτομο αποφάσισε να συνεργαστεί και μαζί μου με αγοροπωλησίες των μελιών μου. Ναι το δέχομαι αυτό, είναι ένα παράπλευρο κέρδος και αυτό από την ύπαρξη του blog μου (το άλλο κέρδος είναι η ικανοποίηση του ότι μπορώ να προσφέρω κάτι και εγώ στους άλλους που μπορούν να ζούνε ζωές παράλληλες με μένα και να βιώνουν παραπλήσιες δυσκολίες στις ζωές τους με αυτές που ζω και εγώ).

 Οπότε και το να ρίξω λεφτά για να το βελτιώσω δεν είναι κάτι που μπορώ να το κάνω (χορηγούς δεν διαθέτω, ούτε και πρόσθετα εισοδήματα, ή και εφάπαξ που λέει ένας φίλος μου μελισσοκόμος χα χα χα). Επίσης αν είχα αυτά τα χρηματικά διαθέσιμα θα μπορούσα να τα διαθέσω κάπου που θα μπορούσαν να με βοηθήσουν περισσότερο (πχ με 2-3 χιλιάδες ευρώ που μπορεί να θέλει ένα πιο επαγγελματικό blog μπορώ να πάρω ένα αυτόματο απολεπιστήριο, ή ένα μεγαλύτερο φορτηγό, ή να δημιουργήσω μια ιστοσελίδα διαδικτυακών πωλήσεων –μην ξεχνάτε ποτέ ότι ζω από την μελισσοκομία και όχι από την συγγραφή!- ή ακόμα και θα μπορούσα να παρουσιάσω αυτόν τον πλούτο γνώσεων σε έντυπη μορφή για όσους επιθυμούν να δώσουν και ένα χρηματικό αντίτιμο για αυτήν!). Οπότε όταν υπάρχουν τέτοιες τεράστιες τρύπες στην μελισσοκομική μου επιχείρηση το να ρίξω λεφτά για το blog μου είναι εκτός πραγματικότητας!

 Και πάμε τώρα σε μια λύση που έχω ήδη σκεφτεί για την ταχύτερη αναζήτηση αλλά και τους περιορισμούς που παρουσιάζει ακόμα και αυτή.

 Πριν από 3 χρόνια ένας καλός μελισσοκόμος (και blogger) για να με τσιγκλήσει λίγο είχε αναφέρει το blog μου ως μικρό (τότε είχε ένα χρόνο ύπαρξης και 200 περίπου αναρτήσεις) σε σχέση με τα μεγάλα ονόματα του χώρου. Και πράγματι ήταν, και από άποψη αναγνωσιμότητας και βάθους υλικού (αν και τότε τα παράπονα των αναγνωστών μου ήταν ότι η κάθε ανάρτηση μου είχε ένα τεράστιο μέγεθος – δεν είχα μάθει να σπάζω τις αναρτήσεις μου, γιατί ποτέ δεν με ενδιέφεραν τα κλικ-).

 Και ναι είχε δίκιο από την πλευρά που το βλέπω τώρα. Ναι μεν μπορεί οι προβολές του blog μου να μην φτάνουν ακόμα τους τεράστιους αριθμούς που παρουσιάζουν τα μεγάλα blog του χώρου (που γίνονται με πολλά κόλπα, όπως επαναλήψεις αναρτήσεων, ύπαρξη συνοδευτικής μελισσοκομικής ομάδας, εντυπωσιακοί τίτλοι και μικρή ποιότητα των αναρτήσεων, ύπαρξη δώρων, κ.α.) αλλά από πλευράς βάρους και αριθμού αναρτήσεων πλέον και το δικό μου blog μπορεί να χαρακτηρισθεί από τα πολύ μεγάλα (από άποψη ποιότητας δεν υπάρχει καν σύγκριση, ποτέ δεν υπήρξε, άλλος κόσμος κυριολεκτικά!).

 Ήδη υπάρχουν 573 πρωτότυπες μη επαναλαμβανόμενες αναρτήσεις στο υλικό του (ακόμα και η ετικέτα Μελισσοκομία έχει 285 αναρτήσεις!), και είναι λογικό, έχω ένα μέσο όρο σχεδόν τις 10 αναρτήσεις τον μήνα, κάθε μήνα, και γράφω ήδη 4 χρόνια σε αυτό το blog (και όχι μόνο! Γενικά γράφω εδώ και 10 χρόνια, αν παρατηρήσατε υπάρχουν αναρτήσεις από το 2009 τις οποίες τις πρόσθεσα στο blog μου ήδη από την πρώτη χρονιά ύπαρξης του). Ο όγκος (σε μέγεθος) και ο αριθμός των αναρτήσεων αυτού του blog είναι ήδη τεράστιος, και θα γίνεται ακόμα μεγαλύτερος χρονιά με την χρονιά με ταχύτατους ρυθμούς. Είναι πλέον αντικειμενικά τρομερά δύσκολο να βρεις κάτι που σε έκανε κάποια στιγμή εντύπωση σε αυτό το blog (φυσικά καλά είναι να ακολουθείτε την δική μου τακτική να βάζετε σελιδοδείκτες στην γραμμή σελιδοδεικτών σας για κάθε τι που θέλετε να το ξαναδείτε, κάνετε ένα φάκελο αρκούδας και ρίχνετε εκεί τους σελιδοδείκτες από το blog του που σας άρεσαν, δεν είναι δύσκολο!) και θα γίνεται δυσκολότερο ανάρτηση στην ανάρτηση, μήνα στον μήνα, χρονιά στην χρονιά.

 Μια λύση που σκέφτηκα είναι να δημιουργήσω ένα πίνακα αναρτήσεων (σαν ευρετήριο) που θα παρουσιάζονται ανά σειρά αναρτήσεων  και θα υπάρχει ο σύνδεσμος της κάθε ανάρτησης που ανήκει στην σειρά.

 Αλλά με ήδη 573 αναρτήσεις θα είναι τεράστιος ο αριθμός των συνδέσμων που θα πρέπει να υπάρχουν σε αυτό το αρχείο(σκεφτείτε ότι σε ένα τετράδιο από αυτά τα μπλε είναι 25 οι σειρές σε κάθε σελίδα που έχει για να γράφετε σε αυτές, δηλαδή μόνο οι σύνδεσμοι –χωρίς τις επικεφαλίδες των σειρών- θα κάλυπταν 22 σελίδες ήδη, και με 10 αναρτήσεις τον μήνα κάθε 2 μήνες θα γέμιζε ακόμα μια σελίδα με συνδέσμους!)!

 Και αν σκεφτείτε ότι κάποιοι σύνδεσμοι αναρτήσεων θα ανήκουν σε πάνω από μια σειρά αναρτήσεων αντιλαμβάνεστε ακόμα περισσότερο το χάος που θα επικρατεί. Και φυσικά δεν αναφέρω καν το ότι σε αναρτήσεις όπως της σειράς απαντώ εκεί που δεν με σπέρνουν που απλώς υπάρχει η αρίθμηση των ερωτήσεων (235 δημοσιοποιημένες ερωτήσεις/απαντήσεις από μερικές χιλιάδες που μου έχουν γίνει  συν όλες τις ερωτήσεις που έχουν ξεχωριστές αναρτήσεις - μέρη αυτής της σειράς!!!) χωρίς περίληψη το τι ερωτήσεις έχει η κάθε ανάρτηση της σειράς! Εκεί και να δείτε το χάος (αν και αυτές τις αναρτήσεις καλό είναι να τις διαβάζετε και χωρίς να ψάχνετε κάτι το συγκεκριμένο σε αυτές, μπορείτε να μάθετε πάρα πολλά σε αυτές!).

 Δυστυχώς με 570 (και!) αναρτήσεις του blog που κατά μέσο όρο έχουν και μέγεθος 4-5 σελίδων (δηλαδή σαν να έχετε μπροστά σας ένα βιβλίο των 2500-3000 σελίδων!!!) τίποτα δεν είναι εύκολο στην αναζήτηση! Αντικειμενικά πράγματι μπροστά σας υπάρχει υλικό για 4-5 ξεχωριστά βιβλία (και ίσως στο μέλλον αν βοηθήσουν τα πράγματα και να σας τα παρουσιάσω και με αυτή την μορφή! Ποια νομίζετε είναι τα όνειρα μου? Μόνο να βόσκω μέλισσες στα βουνά και στα λαγκάδια, και μέρα με την μέρα να μετατρέπομαι σε όλο και πιο απόμακρο αγρίμι? Ε?).

 Δύσκολες λύσεις αυτές, θα προσπαθήσω να τις κάνω όσο μου επιτρέπει η εργασία μου η απαραίτητη για την επιβίωση μου καθώς και για την επιβίωση όσων αγαπώ, και όσο μου επιτρέπει η ίδια η συγγραφή αναρτήσεων στο blog  μου (που έτσι όπως το κόβω έχω υλικό και χρωστώ αναρτήσεις τουλάχιστον για δύο με τρία έτη στο μέλλον χωρίς να συλλέγω νέο υλικό!!! Στο μέλλον αυτά θα τα συζητήσουμε). Αλλά δεδομένου ότι διαρκώς αυξάνει ο όγκος της εργασίας μου, και ότι θέλω και κάποια στιγμή να δοκιμάσω νέους δρόμους και πορείες στο να εκφράσω την δημιουργικότητα μου, θα είναι δύσκολο να καταφέρω να επενδύσω και άλλη σκέψη, κόπο, και χρόνο στο ίδιο το blog και την λειτουργικότητα του (στον εμπλουτισμό του περιεχομένου του όμως δεν υπάρχει περίπτωση να ατονήσει η προσπάθεια!). Δύσκολα κόλπα αυτά, θα τα προσπαθήσω να τα καταφέρω, ή θα πεθάνω προσπαθώντας!!!

 Χα χα χα.


Adios Amigos Locos


Σειρά "Απαντώ εκεί που δεν με σπέρνουν".











Γιατί Κυψελογισμός?

Απαντήσεις σε ερωτήσεις που δεν μου έγιναν Vol XXXVIII


Απαντήσεις σε ερωτήσεις που δεν μου έγιναν Vol XXXIX


Κλέφτης ονείρων αν δεν είσαι


Γίνε ΠΑΟΚ


Απαντήσεις σε ερωτήσεις που δεν μου έγιναν Vol XL


Απαντήσεις σε ερωτήσεις που δεν μου έγιναν Vol XLI


Απαντήσεις σε ερωτήσεις που δεν μου έγιναν Vol XLII


Απαντήσεις σε ερωτήσεις που δεν μου έγιναν Vol XLIII


Περί τροφοδοσίας


Απαντήσεις σε ερωτήσεις που δεν μου έγιναν Vol XLIV


Απαντήσεις σε ερωτήσεις που δεν μου έγιναν Vol XLV


Μελισσοκομία και Ηθική


Απαντώντας μελισσοκομικές ερωτήσεις ακόμα και άρρωστος! 


Απαντήσεις σε ερωτήσεις που δεν μου έγιναν Vol XLVI

Απαντήσεις σε ερωτήσεις που δεν μου έγιναν Vol XLVII

Κυψέλες στην Ακτίνα πτήσης Μελισσών

Μότσανος Λάζαρος


Σοχός  18/02/2018



2 σχόλια:

  1. Γράψτε στο ψαχτήρι του Google:
    site:melissoistories-greece.blogspot.com βελανιδόμελο
    το οποίο σημαίνει ψάξε στο συγκεκριμένο site τη συγκεκριμένη λέξη και εμφάνισέ μου αποτελέσματα. Αντί για λέξη πχ. βελανιδόμελο μπορείτε να βάλετε ολόκληρη φράση πχ. ελκυστική μια γυναίκα . Δοκιμάστε με λέξη και με φράση να καταλάβετε πως δουλεύουν. Ίσως κάποιοι διευκολυνθούν. Χάρηκα για την απάντηση στο άλλο ποστ Λάζαρε. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xolidoxos Lalakakis

    Ευχαριστω για τη συμβουλή αναζήτησης.Δίνει καλά αποτελέσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή